Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dette merket bra produkter? Er blitt invitert i et selskap og aner ingenting om dette merket. Greit å vite litt på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har dette merket bra produkter? Er blitt invitert i et selskap og aner ingenting om dette merket. Greit å vite litt på forhånd.

kroppsproduktene er herlige.. liker skrubbene, aftersun, håndsettet , leppe settet.. men ansiktsproduktene gjorde ingenting for meg. de er fulle i mineraloljer og uten aktive ingridienser.. jeg gikk heller over til roche posay :)

Gjest madam_mim
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd :Nikke: Har brukt Timewise-serien deres i 2 år nå, og huden min er mye finere!! Jeg anbefaler Mary Kay :)

Skrevet

...og jeg reagerer på produktene (som på så mange andre).

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet

Produktene er veldig bra!! Jeg bruker bl.a foundation og ansiktskrem, ansiktsskrubb og serum fra Mary KAy.

MEN de er veldig dyre å kjøpe på party!!!!!!!! Jeg handler mine produkter på nettet fra USA..

Lykke til! tror nok du blir fornøyd! Veldig artig på party da, for der får du prøve produktene! :)

Skrevet

Jeg var på et party og lot meg lure der, så det ble veldig dyrt. Men nå bestiller jeg også på nett fra USA. Har spart veldig mye på det :)

Skrevet
Jeg var på et party og lot meg lure der, så det ble veldig dyrt. Men nå bestiller jeg også på nett fra USA. Har spart veldig mye på det :)

De har jo ikke lurt dere, men drevet business. Folk holder ikke party bare for gøy, eller mange gjør det også og tjener litt penger. De har kjøpt til innkjøpspris fra USA og selger til utsalgspris akkurat slik de gjør i butikken (detaljhandel).

Mary Kay er USA's 3 største direktesalgsselkap og blandt de største kosmetikkkonsern i USa og verden med milliardomsetning. Det tyder på at produktene er veldig gode. Jeg har ikke selv brukt de og kan ikke uttale meg noe om de, men når noen reagerer på de så er de ikke 100% naturlige / fri for kunstige tilsetningsstoffer. Jeg vet ikke hvordan de markedsfører seg, men 100% naturlig kan de ikke markedsføre med. Dere som bestiller direkte fra USA er faste fordelskunder av Mary K, men dere kan også tjene penger på å anbefale det til andre bla annet gjennom direktesalg, spontansalg, party. Mary Kay Ash som stiftet det er en dyktig kvinne som har hjulpet millioner av kvinner (og menn) til å skape seg en bedre livsstil.

Gjest Kashmir
Skrevet

De fleste av Mary Kay's prdukter kan jeg ikke bruke i det hele tatt, fordi jeg reagerer alegisk på noen av ingrediensene i dem.

Skrevet

Jag brukar aldrig bry mig om trådar om produkter som inte fungerar, men jag måste bara få klargöra om vilka substanser som en mänsklig hud kan ta upp och vilka ämnen vi oftast faktiskt får allergiska reaktioner av:

Mary Kay innehåller enbart växtsubstanser som "aktiva" beståndsdelar. Samt en och annan kemisk substans som ska hålla ihop, hålla färskt etc varan.

Det är sedan flera år totalt klarlagt att vi människor mest får just allergiska reaktioner i form av stora utslag, klåda, torra röda fläckar, mm av allt som lägger sig PÅ huden. De substanser som alltså lägger sig i epidermis, täpper till och inte låter er hud andas.

Det kan kännas jätteskönt för huden blir för stunden smidigare och man tror produkten fungerar.

Så är INTE fallet, inga substanser som INTE är kroppsegna, kan nämligen penetrera ned till dermis.

Det alla tillverkare av medicinsk hudvård idag är eniga om, är just att en produkt måste innehålla kroppsegna substanser så som enzymer, derivater av vitaminer som är antioxidanter, zink, magnesium, koppar, mjölksyror, peptider ja andra syror även.

Dessa ämnen kan framställas på t¨vå sätt: tas naturligt från ex foster, organ, syror finns i vissa frukter etc, men då härdas och bearbetas de oerhört innan. Det andra sättet är att framställa på klinisk väg, allt fler forskare och Läkare jobbar med detta idag.

De produkter man bör titta på för att få en genomgående god hudhälsa livet ut är följande :

-Synchroline

-Mene & Moy-

-Jan Marini

-DDF

-Dermaglow

-PureLogicol

-Obagi

-MD Forte

Det finns naturligtvis 100-tals tillverkare av medicinsk hudvård, men jag vill inte rekommendera mer än jag kan stå för.

Var och en gör naturligtvis som man vill, men ibland kan det vara rimligt att även ta till sig fakta om substanser exempelvis.

Så ska man välja, är det ändå bättre att bruka ett medelmåttigt medicinskt hudvårdsmärke, än något av alla de kosmetiska märken som lovar runt men håller tunt.

Och kom ihåg: Det tar minst 6 -12 månader för en hud med stora problem att bli normaliserad, sedan ska man fortsätta att vårda huden med rätt produkter.

Jag var 35 då min hud synbart blev betydligt bättre, idag är jag 39. Mina bölder och svåra acne fick jag som 13-14-åring. Då jag var 17 började jag med medicinsk hudvård i form av syror främst.

Det kan ta en livstid att få fin hud.

Men man har igen det tusen ggr om sedan då man ser väninnorna runt om, åldras och få en ful hud.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Gjest Gjest_Tilli.._*
Skrevet

Hei, jeg fikk Mary Kay foundation, mascara som gave fra en venninne til moren min. Ble kjempe fornøyd med foundation!!!!!!!!!!! vil ha mer =\ men ho dama flyttet til en annen by og har ikke kontakt med henne Kan noen fortelle meg hvor jg får kjøpt disse produktene? Jeg har søkt på siden men skjønner ingen ting av det.

Kan noen hjelpe???

Gjest Raptuza
Skrevet
Jag brukar aldrig bry mig om trådar om produkter som inte fungerar, men jag måste bara få klargöra om vilka substanser som en mänsklig hud kan ta upp och vilka ämnen vi oftast faktiskt får allergiska reaktioner av:

Mary Kay innehåller enbart växtsubstanser som "aktiva" beståndsdelar. Samt en och annan kemisk substans som ska hålla ihop, hålla färskt etc varan.

Det är sedan flera år totalt klarlagt att vi människor mest får just allergiska reaktioner i form av stora utslag, klåda, torra röda fläckar, mm av allt som lägger sig PÅ huden. De substanser som alltså lägger sig i epidermis, täpper till och inte låter er hud andas.

Det kan kännas jätteskönt för huden blir för stunden smidigare och man tror produkten fungerar.

Så är INTE fallet, inga substanser som INTE är kroppsegna, kan nämligen penetrera ned till dermis.

Det alla tillverkare av medicinsk hudvård idag är eniga om, är just att en produkt måste innehålla kroppsegna substanser så som enzymer, derivater av vitaminer som är antioxidanter, zink, magnesium, koppar, mjölksyror, peptider ja andra syror även.

Dessa ämnen kan framställas på t¨vå sätt: tas naturligt från ex foster, organ, syror finns i vissa frukter etc, men då härdas och bearbetas de oerhört innan. Det andra sättet är att framställa på klinisk väg, allt fler forskare och Läkare jobbar med detta idag.

De produkter man bör titta på för att få en genomgående god hudhälsa livet ut är följande :

-Synchroline

-Mene & Moy-

-Jan Marini

-DDF

-Dermaglow

-PureLogicol

-Obagi

-MD Forte

Det finns naturligtvis 100-tals tillverkare av medicinsk hudvård, men jag vill inte rekommendera mer än jag kan stå för.

Var och en gör naturligtvis som man vill, men ibland kan det vara rimligt att även ta till sig fakta om substanser exempelvis.

Så ska man välja, är det ändå bättre att bruka ett medelmåttigt medicinskt hudvårdsmärke, än något av alla de kosmetiska märken som lovar runt men håller tunt.

Och kom ihåg: Det tar minst 6 -12 månader för en hud med stora problem att bli normaliserad, sedan ska man fortsätta att vårda huden med rätt produkter.

Jag var 35 då min hud synbart blev betydligt bättre, idag är jag 39. Mina bölder och svåra acne fick jag som 13-14-åring. Då jag var 17 började jag med medicinsk hudvård i form av syror främst.

Det kan ta en livstid att få fin hud.

Men man har igen det tusen ggr om sedan då man ser väninnorna runt om, åldras och få en ful hud.

MVH

Jean

Bruker disse merkene du nevner fostere i sine kremer???

Skrevet

hehe nej inte bokstavligt talat, utan i Marini finns två substanser

Pentapeptides med Thymosin Beta-4, Transformation Growth Factor Beta-1, samt Vascular tillväxt Factor.

Exakt samma typ av substans finns i foster som ännu ej fötts, de läker skadad vävnad oerhört snabbt inuti kroppen, i cellerna.

Samma ämnen alltså men de i Marini (Transformation Line) är framodlade på klinisk väg.

MVH

Jean

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...