Gjest Gjest_mellom_* Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Blei litt forfjamset da jeg så henne gå forbi, hun lo og skrålte og virket veldig blid. Hun hadde ingen andre synlige handicap bortsett fra det enorme hodet. Så jeg lurer på blir barn med sånnt enormt hode kvitt det når de blir eldre? Jeg mener det hode var enormt.. Er det noen nettsteder man kan lese om dette handicappet?
MonicaØH Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Blei litt forfjamset da jeg så henne gå forbi, hun lo og skrålte og virket veldig blid. Hun hadde ingen andre synlige handicap bortsett fra det enorme hodet. Så jeg lurer på blir barn med sånnt enormt hode kvitt det når de blir eldre? Jeg mener det hode var enormt.. Er det noen nettsteder man kan lese om dette handicappet? Ja. Sånne såkalte "vannhoder" går, hvis alt står bra til, over med alder. Kjæresten min hadde en klassekamerat som hadde det som liten, som ikke ble kvitt det med alder og som holdt på å dø av det. De fjernet det med en hel del medisiner, tror han. Men som regel går det bort med alder
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Nevøen min er født med vannhode, og han hadde ingen andre "symptomer" enn et stort hode, og de fysiske plagene den økte vekten medførte. Han har dren fra hodet til magen, det fikk han da han var veldig liten, og har normalstort hode i dag. Han var alltid blid og fornøyd, eller i alle fall like blid og fornøyd som andre barn uten dette handikappet er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå