Gjest Gjest=) Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Hei hei. Julen er en perfekt tid for gode filmer og kosestunder. I denne anledning kom jeg til å tenke på en helt fantatisk film jeg så for mange år siden. Husker jeg gråt og gråt og gråt... Men nå kommer jeg ikke på hva den heter:-( Handlet om ei hestegal jente som var med i konkurranser og sånn(?).. Også en dag ble hun blind... Hmmm.. Også endte det vel med at ho vant hele greia til slutt eller noe.. også var det vel no romantikk inni der også.. hehe:) Noen som veit? c",)
Gjest Vilde Kristine Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Heihei:) Kan det være "Wild Hearts Can't Be Broken" ?
Gjest Meg igjen:) Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Heihei:) Kan det være "Wild Hearts Can't Be Broken" ? JAAAA!!! Tusen takk.. Åå.. den har jeg leita lenge etter den. Den er bra?? Eller er det bare jeg som husker feil? hehehe... Må få tak i denne og se den oå nytt hvertfall:D
Gjest Gjest_Vilde_* Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Værsågod!:- ) hehe. Det er veeldig lenge siden jeg så den, og husker veldig lite. Men jeg tror det er en ganske bra film altså lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå