Gå til innhold

menn.. kontakt.. sms

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et ennå-ikke-helt-definert forhold med en mann jeg er hodestups forelsket i :) Vi bor dessverre ikke i samme land og kan ikke treffes så ofte. Nå er det litt over en uke siden vi sist var sammen og vi prøver å planlegge neste gang vi skal møtes.

Men så kommer det som plager meg litt; vi har kun sms kontakt når jeg tar initiativ. Han sender nesten aldri melding uten at jeg har sendt først. Men når han først kommer i gang, får jeg de fineste meldingene om at han tenker på meg og savner meg masse osv..

Jeg er så stressa for tiden, får ikke i meg mat eller noe pga han her. Er det noen grunn til bekymring eller kan noen være så snill å dunke meg i hodet og si at jeg kan slappe av....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke de fleste mannfolk dårlig til å ta kontakt, spesielt på sms? Ikke for å gjøre det verre men det er min erfaring.

Gjest Gjest_c_*
Skrevet

Heisann!

Kan bare si at det også er sånn med meg. Jeg sender sjeldent meldinger først med mindre det er noe spesielt. Dette er litt for å ikke virke desperat og litt for å se om hun tenker nok på meg til å sende sms først. Og jeg kommer også veldig godt igang etter at hun først har sent.

Slik er det også med alle gutte vennene mine, vi sender sjeldent først. Ikke ta det så alvorlig. Det endrer seg nok senere skal du se.

Skrevet

Pføy... Jeg tror det er dere jenter som har en tendens til å ikke sende meldinger først jeg, det er i alle fall min erfaring. Men det kommer jo ann på situasjonen også.

Jeg bruker egentlig bare å sende en melding når jeg føler for det, tenker lite på om hun har sendt først, når hun sendte først, om jeg sendte først sist osv, om jeg føler for det sender jeg en sms :)

Skrevet (endret)

Lytt til magefølelsen din du tror jeg.

Nå vet jeg jo ingenting om hvilket forhold dere har..

Uansett,hadde ikke giddet mase jeg.Vil han noe,så kan han sende sms først hehehe :popcorn:

Endret av Full_Storm
Skrevet

Ikke stress. Antakelig så overanalyserer du alt:)

Det kommer til å ordne seg, bare gi han litt tid til å skrive til deg først.

Skrevet

Siste utenlandske jeg hadde et forhold til var også treig på sms-fronten da han var hjemme.. fordi han hadde en dame der som han ikke hadde fortalt meg om.

Skrevet

Ja ja, takk for svar.. Har ikke hørt fra han siden søndag morgen og jeg venter fremdeles, men prøver å være så tålmodig som jeg kan :)

Når han først kommer i gang er han ikke treig i det hele tatt. Telte opp at jeg hadde fått rundt 25 meldinger fra han siste uken, men han skriver ikke først. Og det er det som plager meg.

Ingen har vel noen garanti for at han ikke har dame hjemme enten det er en utlending eller ei, men velger å ikke bekymre meg helt ennå :)

Skrevet

Har dere kjent hverandre lengre? Pleier å avta litt etter en stund liksom.. Og gå i perioder (etter min erfaring)

Kanskje han ikke vet hva han skal skrive, ikke vil "mase" eller no.

Skrevet

Krisen er avverget. Viste seg at jeg bekymret meg unødvendig :)

Han ringte og spurte om å komme på besøk til meg neste helg. Kjempefornøyd nå!

Godt nyttår forresten :)

Skrevet

Hehe, det samme skjedde meg. Vi jenter overanalyserer unødvendig.

Du får kose deg masse med han da:)

Så bra at det ordnet seg.

Skrevet

Jeg er nok også flink til å overanalysere :(

Hos meg er jeg blitt kjent med en gutt i samme by, og det er alltid meg som sender sms først eller kontakter han på msn.

Det er så utrolig irriterende! Jeg er også skikkelig usikker på hva han vil meg:(

Selv om han har sagt han vil bli bedre kjent med meg og at han liker meg, har jeg ikke sett han på 1,5 uke .........

Skrevet
Jeg er nok også flink til å overanalysere :(

Hos meg er jeg blitt kjent med en gutt i samme by, og det er alltid meg som sender sms først eller kontakter han på msn.

Det er så utrolig irriterende! Jeg er også skikkelig usikker på hva han vil meg:(

Selv om han har sagt han vil bli bedre kjent med meg og at han liker meg, har jeg ikke sett han på 1,5 uke .........

Samme her!! :( Eller han var flink til å ta kontakt i begynnelsen, men de tre siste gangene har det vært meg. har ikke sett fyren på 2 uker..(mest grunnet at vi har vært i forskjellige byer) Og jeg sendte en mld for noen timer siden, men enda ikke noe svar. Begynner å tenke "he's just not that into me"

Skrevet
Samme her!! :( Eller han var flink til å ta kontakt i begynnelsen, men de tre siste gangene har det vært meg. har ikke sett fyren på 2 uker..(mest grunnet at vi har vært i forskjellige byer) Og jeg sendte en mld for noen timer siden, men enda ikke noe svar. Begynner å tenke "he's just not that into me"

samme her, men jeg fikk svar etter 1 minutt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...