Gjest Gjest_Martine_* Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 så er jeg evig takknemlig for at jeg har en snill og god familie, og at forholdet til svigerfamilien min er trygt og godt
Gjest Grafica Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Jeg blir stadig takkenemlig ovenfor min egen familie og svigerfamilie, selv om den ikke er perfekt den heller, av trådene her. Men det gir meg også bare desto større medfølelse med de som IKKE har slike familier. Familien skal liksom være ens trygge klippe i livet, de som alltid er der uansett, og det er vondt å lese om dem som ikke har det slik.
Lissi Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Man kan dessverre ikke velge sin familie selv:( Jeg skulle gjerne hatt en far som var der for meg, som brydde seg om noe annet enn flaska si. Men jeg er supertakknemlig fordi jeg har to søstre jeg har kanongodt forhold til, og en mor jeg kommer rimelig godt overens med. Man er forskjellig, og det å klare å respektere hverandre som man er, er det dessverre ikke alle som klarer, og da oppstår konflikter. Man bør også respektere at man er voksen og trenger å styre sitt eget liv. Er mange som sliter med for mye innblanding i ting. Jeg blander meg overhode ikke inn i andre sine ting og gir kun råd om jeg blir spurt. Men å lese tråder her inne får meg til å være takknemlig for at samboeren min ikke er utro, drikker, slår, spiller poker osv Så forumet er fint til å utveksle meninger og erfaringer, på godt og vondt, og om noen ender opp med å være enda mer takknemlig for hva de har, hva er vel bedre enn det??
MissStiles Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Jeg henger meg på her. Jeg tror at spesielt nå rundt jul så har familien min funnet ut at det er viktig for oss å være sammen i jula som en familie. Vi var nemlig ikke samlet alle sammen i år og det føltes helt merkelig. Det tror jeg vi aldri kommer til å gjøre igjen. Ikke med det første. Jeg er glad i familien min jeg og. Selvfølgelig er ikke familien min perfekt heller. Vi har våre perioder hvor vi er sinte på hverandre og kanskje ikke snakker med hverandre. Men jeg er glad i mamma på en måte og vi har et kjempebra forhold. Det liker jeg. Pappa har jeg også fått et mye bedre forhold til, spesielt etterat jeg flytta ut hjemmefra. Han stiller opp når jeg trenger han. Det gjør egentlig familien min uansett, om det gjelder penger eller andre ting. Også har jeg et godt forhold til søsken og. Jeg er kjempeglad jeg har den familien jeg har.
Kyllingwok Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Jeg er utrolig takknemlig for forholdet til mamma og pappa, og svigerfamilien. men søsknene mine kunne oppført seg bedre, både mot meg og mamma og pappa. Men man får være takknemlig for det man har. Synd at ikke alle har en like fin familie/svigerfamilie som meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå