Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Hva skal jeg gjøre???

Er sammen med verdens flotteste fyr men er så ensom... han jobber 12-14t om dagen 6-7 dager i uka og da han først kommer hjem har han ofte med seg venner/familie som overnatter! Så vi er kanje alene 3-5 t i uka pluss da vi sover men da ligger det folk i alle rom... så begynner og føle meg veldig ensom. familen min bor ikke her og vennene min vil jeg ikke plage. er av den typen som ikke vil presse meg på andre... men vet ikke hvor lenge jeg holder ut... begynner å miste litt gnisten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La gnisten gå til et annet land. Dette er dårlig butikk!

Skrevet

For en sånn fyr hadde jeg giddi å holdt ut med - nei takk. Han er overhode ikke interessert i å investere tid i forholdet deres. Har med venner/familie hjem for overnatting OFTE??? Er han 14 år eller... pysjamasparty neste... Sorry... Men jeg syns dette ble for dumt.

Skrevet

Har det alltid vært sånn? Hvor lenge har dere vært sammen?

Jeg føler heller ikke at jeg hadde holdt ut i et sånt forhold. jeg ville ha snakket med han om det. greit at man har folk på besøk og at noen overnatter inni mellom. Men ikke hver helg. Man trenger jo litt tid for seg selv og ikke minst, sammen med partneren sin.

Skrevet

Nei dette hadde overhode ikke vært noe for meg. En kjæreste som holder pysjamasparty flere ganger i uken høres ikke helt riktig ut.

Skrevet
Har det alltid vært sånn? Hvor lenge har dere vært sammen?

Jeg føler heller ikke at jeg hadde holdt ut i et sånt forhold. jeg ville ha snakket med han om det. greit at man har folk på besøk og at noen overnatter inni mellom. Men ikke hver helg. Man trenger jo litt tid for seg selv og ikke minst, sammen med partneren sin.

har vært sånn i flere år nå... hva skla jeg gjøre.. snakkr jeg med han om det svarer han bare at det er en dal av han og kansje han trenger dem endag ol. men hvor mye kvalitetstid er normalt....`????

Skrevet

Hva mener disse som overnatter da? Synes de det er hyggelig, eller gjør han dette for å slippe å være alene med deg? Dette hadde jeg ikke orket.

Hvem rer opp senger til dem, og ordner mat til alle sammen? DU?

Skrevet
Hva mener disse som overnatter da? Synes de det er hyggelig, eller gjør han dette for å slippe å være alene med deg? Dette hadde jeg ikke orket.

Hvem rer opp senger til dem, og ordner mat til alle sammen? DU?

ja er som regel det.... men det går bra... tror jeg....

han gjør det for og være hyggelig mot alle klarer ikke si nei eller at det ikke passer... for litt siden var han på en 14dagers tur med jobben. da han kom hjem hadde jeg håpet vi skulle være alene.. men da kom hele familien han kl 1 om natten for og være der da han kom hjem... han sa han ikke ville de skulle komme for han hadde savnet meg sånn men klarte ikke si nei...

Skrevet

Dette høres slitsom ut.

Har ikke familien hans sosiale antenner?

Ingen i min famile tropper opp på natta og ellers uanmeldt. Og glad er jeg for det!!!!! (Liker å planlegge)

-Om det er familien hans som til stadighet tar opp tiden deres, så må dere si det til dem at dere trenger å være alene som par av og til.

Mannen din må da synes at det er godt å være sammen med bare deg også? Han må si det til dem. Ha en familiedag i uken og innviter dem. Ikke la dem komme uanmeldt. Vær streng med dette, ellesr blir dere utslitt.

Gjest ærlig
Skrevet

hmmm... kan du ikke bare være litt sleip? Bestill en helgetur til et hotell, eller en hytte eller noe. Si ifra i forkant at du har en overraskelse til han når helgen kommer. På fredag møter du han med pakket koffert/bag. Også reiser dere. Da hjelper det ikke om folk kommer, for dere er ikke hjemme. På den turen kan dere evt snakke ut om ting også.

Skrevet

Dette høres rart ut spør du meg, og jeg hadde ikke akseptert overnattingsbesøk på den måten ! Har ikke familien/vennene hans et eget hjem ?

Hos oss overnatter venner/ familie når de kommer langveis fra eller i forbindelse med selskapeligheter.. Hadde søsteren min ringt å spurt meg om hun/de kunne overnatte så hadde jeg spurt henne hva som var galt !! (og hun hadde selvfølgelig fått overnatte) men det pleier å være en grunn til at en ikke sover i sin egen seng, eller hva ? :klø:

Skrevet (endret)

Hvorfor overnatter venner/familie hos dere?

Har de ikke eget hjem?

Bor de langt fra dere?

Bor dere veldig sentralt slik at det er praktisk å overnatte hos dere?

Betaler de for maten de spiser?

Overnatter dere hos dem av og til?

Er du fra et annet land? Er slike ting vanlig der du kommer fra? Det høres nesten ut som en annen kultur.

Endret av Jade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...