mari4ever Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 (endret) Jeg elsker farger så jeg elsker de fargerike buksene de har rundt omkring Men nå er disse desverre veldig utsolgte her i Stavanger området vil ha str. L eller XL Noen som vet om andre plasser de har litt baggy,fargerike bukser enn; Bik Bok, Urban eller carlings? Endret 29. desember 2008 av mari4ever
mari4ever Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. desember 2008 Jeg elsker farger så jeg elsker de fargerike buksene de har rundt omkring Men nå er disse desverre veldig utsolgte her i Stavanger området vil ha str. L eller XL Noen som vet om andre plasser de har litt baggy,fargerike bukser enn; Bik Bok, Urban eller carlings? ingen????:O
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Ensete plassen jeg husker å ha sett fargerike bukser er egentlig Gina tricot
mari4ever Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2008 Ensete plassen jeg husker å ha sett fargerike bukser er egentlig Gina tricot takk for svar. men var desverre utsolgt der også
Lady Lovelylocks Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har kjøpt en lilla bukse på Cubus. Den er ikke baggy da, men kanskje det går bra uansett...
mari4ever Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har kjøpt en lilla bukse på Cubus. Den er ikke baggy da, men kanskje det går bra uansett... yes jeg har denne;D den er digg
mustapippuri Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har kjøpt på hm, men de er heller ikke baggy. Både med smal legg og bootcut.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #8 Skrevet 31. desember 2008 eg har sett knall rosa og signal gule bukser på Bik Bok no rett før jul;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå