Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 leter etter en kjole til nyttårsaften, i siste liten som vanlig. noen som har sett noen fine i butikkene nå,eller er det helt tomt etter jul? håper på tips til butikker, så jeg slipper å lete overalt...
Xtra_lilje Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 leter etter en kjole til nyttårsaften, i siste liten som vanlig. noen som har sett noen fine i butikkene nå,eller er det helt tomt etter jul? håper på tips til butikker, så jeg slipper å lete overalt... Hvor bor du og hva ser du etter? jeg fant en super fin på vila til 499,- de har ofte fine kjoler
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Ja, Companys har en nydelig silkekjole fra Inwear i både sort og en mørk gråblåtone, ufattelig lekre og behagelige til 800,-. Fine i snittet og enkle, men absolutt glamorøse nok til nyttårsaften. Foretrekker i hvert fall denne fremfor alt de har på Vero MOda, Vila og H&M.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 companys har jeg ikke hørt om.bor i nærheten av de fleste kjedebutikker..
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 Det er en kjedebutikk, finnes i hvert fall i alle storbyene. Mekka for moteelskere.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 Kan ikke huske å ha sett Companys i Trondheim? Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå