Gjest Gjest_anka_* Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Bruker drakt eller kjole nesten hver dag på jobb, og er så innmari lei av strømper av dårlig kvalitet. Synes de mister fasong etter en vask, og noen rakner bare jeg ser på de. Vil gjerne betale ekstra dersom det virkelig er slik at kvalitet lønner seg, og ønsker tips om merker og typer. Bruker helst stayups, men eventuelt også strømpebukser.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Bruker drakt eller kjole nesten hver dag på jobb, og er så innmari lei av strømper av dårlig kvalitet. Synes de mister fasong etter en vask, og noen rakner bare jeg ser på de. Vil gjerne betale ekstra dersom det virkelig er slik at kvalitet lønner seg, og ønsker tips om merker og typer. Bruker helst stayups, men eventuelt også strømpebukser. Lindex..? Synes det er bra jeg. Pleier å kjøpe inn mange par når de har sånn "3 for 2" tilbud.
Gjest Deception Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Jeg er ikke den ivrigste brukeren av kjoler og skjørt, men jeg synes Oroblu har knallgod kvalitet på strømpene sine. Lindex er også bra, men på langt nær like slitesterke.
laperla Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Jeg er fornøyd med Pierre Robert sine strømper som du får kjøpt i dagligvaren. Ikke koster de allverden heller fra rundt 75 kr om jeg ikke husker feil.
Wonders Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 kjøpte noen på Lindex i går, de har kampanje på 3 for 2. Men oppdget at de er kortere i livet enn H&M sine. Jeg er en epleform, og er strømpene korte og går til navelen ender de med å rulle seg nedover å dele magen min i 2 Steen og strøm har beste avdeling i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå