Gjest sanchez Skrevet 29. desember 2008 #1 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg har vært singel 1 år +. Trives godt. Nettdater litt, men opplever at selv om mannen er aldri så hyggelig, oppegående og har alt som skal til, så blir jeg ikke forelsket. Jeg får snarere følelsen av panikk om mannen blir for interessert for fort. Da føler jeg meg trengt opp i et hjørne, og lurer på om jeg egentlig vil binde meg likevel. Og treffer jeg noen jeg ser på som potensiell, så opplever jeg at de som regel har vært single i evigheter og heller ikke forelsker seg lett, og ikke vet helt hva de vil de heller...Det er vel flere som er redd for å gi fra seg friheten sin, men likevel er åpen for det hvisomattedersom....M.a.o så utvikler det seg ikke over tid heller. Er erfaringen. Treffer jeg noen som er nylig single, så er jeg redd for å bli en rebound og holder meg unna. Opplever at de jeg treffer enten lider av desperasjon og vil ha kjæreste helst i går, eller syns det er strålende med sextreff. Selv er jeg vel åpen for kjæreste om det passer seg slik, men vil ta det rolig og gå forsiktig frem. Har mildt sagt dårlig erfaring fra tidligere, og vil bare bli kjent og håper stadig på at disse følelsene skal dukke opp, og gjør de det så kan du banne på at han ikke ser på meg på samme måten, og blir mannen interessert i meg og viser det litt for tydelig litt for fort, så føler jeg meg kvalt med en gang og finner alle feil den stakkars mannen antakelig ikke har, iallfall ikke alle. Når jeg treffer menn med samme instilling som meg, så ender det bare opp med at de syns det er utmerket med et sex-forhold, og det er ikke måten jeg vil starte en forbindelse som kan føre til noe varig, og starter man med sex for fort, så vet jeg aldri om det er bare det de er ute etter, eller noe mer. Noen som opplever det samme der ute ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #2 Del Skrevet 29. desember 2008 Det er vel ingen som tvinger deg til å ligge med dem du dater ?. Så lenge dere har kvalitetstid sammen og er forsåvidt avstemt så er det du som bestemmer. Personlig syns jeg alt dette nettdate greiene utleverer alt for mye så det er lite spenning igjen etter masse pisspreik over nettet. Jeg liker selv den pirrende følelsen med å bli kjent med noen face to face over tid hvor en da får bygd opp den gode følelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå