Gå til innhold

Bondage og oralsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min og jeg liker å drive med litt dominans og bondage, og det jeg lurer på

er om det er digg å bli slikket til like før orgasmen kommer, for så at mannen avslutter. Spørsmålet er om dette bare er frustrerende eller om orgasmen som kommer etter at man har gjort dette noen ganger blir veldig intens. Tenkte det kunne være morsomt å prøve dette neste gang hun er bindt i armer og ben, og så forlate rommet og komme tilbake for å forsette. Kunne selfølgelig ha spurt henne, men da blir det ikke like spontant. Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som med alt annet innen sex, så er dette umulig å svare på for andre.

Noen tenner på det og får sikkert supre orgasmer etterpå. Andre synes ikke noe særlig om det, eller det er nøytralt og gir ingen andre orgasmer en om du hadde gjort noe annet.

Atter andre blir avtent av det, og du må begynne helt på nytt.

Hva som fungerer på din kvinne, er jo bare å prøve seg på det. ;) Så finner du jo ut det.

uansett hvor mange her inne som svarer, så sier det nemlig intet om hva som fungerer på din kvinne.

Skrevet

skjønner det, men hvis det er 10 som svarer og 8 liker det, gir det en pekepinn. Skal selvfølgelig prøve det i morgen når hun kommer hjem fra juleferie....

Skrevet
skjønner det, men hvis det er 10 som svarer og 8 liker det, gir det en pekepinn. Skal selvfølgelig prøve det i morgen når hun kommer hjem fra juleferie....

tja... det kan jo rett og slett bare tilsi at det hovedsakelig er de som liker det, som har svart. f.eks.

At det sitter åtte andre som ikke ville tent på det, men som ikke gidder svare, er jo ganske sannsynelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...