Gjest Sint Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jeg blir så utrolig sint når jeg hører at sminke blir testet på dyr. nå bruker jeg bare sminke som ikke tester på dyr. Har aldri helt tenkt over dette før jeg gikk innom en dyreside: www.dyrsrettigheter.no ( Noah ) og leste om dette. Jeg vet at The body shop ikke tester på dyr, og kjøper derfor noen av produktene der. Men alt kan man ikke kjøpe fra body shop. Maskaraen fra body shop synes jeg ikke duger som den skal. Så vet noen av dere om hvilken merker som ikke tester på dyr, og man trygt kan kjøpe? Takknemlig for alle tips..
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Alle mineramerker tester ikke på dyr. Dette gjelder alle bortsett fra butikkmerkene som L'oreal, Max Factor, Maybelline osv. Body Shop tester ikke men eies av L'oreal som tester. Ganske god oversikt for det på http://www.dyretesting.no Du finner mange merker som ikke tester på Helsekosten. Jason, Weleda, Dr.Hanushka osv. Kort oppsummert kan man jo også si at de fleste parfymerimerker tester (bortsett fra Estee Lauder merkene).
Hilde Christina Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 The Body Shop er ikke helt trygge som personen over skriver... De bruker ingredienser som er testet på dyr så ja.. Chanel, YSL, Clinique, og Estee Lauder er trygge merker på Esthetique. Holder meg også helt unna merkene som tester på dyr, flott at flere tenker på det !
Gjest Sint Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Alle mineramerker tester ikke på dyr. Dette gjelder alle bortsett fra butikkmerkene som L'oreal, Max Factor, Maybelline osv. Body Shop tester ikke men eies av L'oreal som tester. Ganske god oversikt for det på http://www.dyretesting.no Du finner mange merker som ikke tester på Helsekosten. Jason, Weleda, Dr.Hanushka osv. Kort oppsummert kan man jo også si at de fleste parfymerimerker tester (bortsett fra Estee Lauder merkene). Takk for tipset! Viste ikke at Body shop eies av Loreal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå