guddi Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Hei jeg bare lurer på her om man faktisk trenger hushjelp/vaskehjelp om man er single kvinner? jeg mener hadde det ikke vært kjkt liksom å hatt en som gjorde all den jobben ? har man en mann så deler man jo på det, så det jeg lurer på, er det noen andre her som godt kunne tenkt seg en hushjelp/vaskehjelp?
Gjest Stjernedryss Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Hei jeg bare lurer på her om man faktisk trenger hushjelp/vaskehjelp om man er single kvinner? jeg mener hadde det ikke vært kjkt liksom å hatt en som gjorde all den jobben ? har man en mann så deler man jo på det, så det jeg lurer på, er det noen andre her som godt kunne tenkt seg en hushjelp/vaskehjelp? Jeg kunne tenkt meg en vaskehjelp. Jeg bor alene i en liten leilighet, men jeg klarer ikke å holde det ryddig. Når jeg først har ryddet leiligheten, er jeg så sliten at da orker jeg ikke å begynne på vasking, så jeg kommer absolutt til å få meg vaskehjelp når jeg begynner å tjene så bra at jg har råd til det.
guddi Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 Jeg kunne tenkt meg en vaskehjelp. Jeg bor alene i en liten leilighet, men jeg klarer ikke å holde det ryddig. Når jeg først har ryddet leiligheten, er jeg så sliten at da orker jeg ikke å begynne på vasking, så jeg kommer absolutt til å få meg vaskehjelp når jeg begynner å tjene så bra at jg har råd til det. ja det er problemstillingen ,at det er så dyrt, hvor i landet bor så du? jeg har hørt om noen som kan komme innom rydde/vaske men da må jeg være hjemme . så da må det bli når jeg er kommet hjem fra jobb og da skal jeg jo helst slappe av, ikke for det, kunne jo vært artig å sett på noen rydde og vaske i mitt rot
Gjest Singel mann Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Jeg er singel mann og har vaskehjelp. Det har de fleste av mine venner også - uavhengig om de har familie eller er single. Hvorfor må du absolutt være hjemme? Jeg lover deg at etter et par ganger så er du så vant til det at du ikke vil føle at du har noe å skjule. Er du redd for tyveri, så skaff deg en bankboks eller oppbevar små verdigjenstander hos foreldre om mulig.
guddi Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2008 hehe ja du sier noe:) det er ikke det at jeg har noe å skjule ei er jeg redd for tyveri, må jo bruke noen man stoler litt på ta det gradvis i såfall. men hvor mye betaler du for dette?
Haris Pilton Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Jeg hadde elsket å hatt hushjelp fordi jeg pga sykdom ikke har krefter til alt som burde gjøres her hjemme. Men på samme tiden vil jeg ikke bli "bortskjemt". Mamma ryddet alltid etter meg når jeg bodde hjemme, og det tok meg lang tid å lære meg å bli ryddig etter at jeg flyttet ut, og jeg vil ikke dette av sporet igjen, selv om det er tungt
Gjest Singel mann Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 hehe ja du sier noe:) det er ikke det at jeg har noe å skjule ei er jeg redd for tyveri, må jo bruke noen man stoler litt på ta det gradvis i såfall. men hvor mye betaler du for dette? Jeg betaler 125 kroner timen svart. Men blant de jeg kjenner varierer det stort sett mellom 100 og 150 avhengig av hvor lenge, hvor ofte, om man bor sentralt osv. Skal du ha det hvitt blir det minst dobbelt så dyrt.
guddi Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2008 ja nei det må bli svart, eller ja det heter vel svart:P jeg tropr jeg har fått tak i en venn av en jeg kjenner nå, han trenger å tjene noen kr så jeg får det vel utrolig billig ,håper jeg
guddi Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2008 ja nei det må bli svart, eller ja det heter vel svart:P jeg tropr jeg har fått tak i en venn av en jeg kjenner nå, han trenger å tjene noen kr så jeg får det vel utrolig billig ,håper jeg men det jeg lurer på også, min kjære venne vil gjerne tjene mest mulig på dette, så er det andre singel kvinner i oslo området som kunne tenke seg å ha han som hushjelp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå