Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2003 #41 Del Skrevet 30. juni 2003 Så.. Når kommer bok nummer seks? *utålmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 1. juli 2003 #42 Del Skrevet 1. juli 2003 Var så uheldig å lesa tittelen på tråden då eg var innom gruppa, så eg visste jo heile tida at nokon ville dø... Synest det var dumt eg - å veta det, altså. (Vêr så snill, skriv "Harry Potter - Spoiler" eller noko sånt seinare, sånn at eg kan halda meg langt unna alle hint...) Jaja, Rowling har jo sagt at me vil få oppleva at folk dør i løpet av historien, så - slikt ville jo skje ein gong... Men men, no har eg lest heile boka, lete meg riva med av kjensler (kan bli skikkeleg sint på enkelte karakterar, ja. Alltid sånn :-) ) og elles kost meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 1. juli 2003 #43 Del Skrevet 1. juli 2003 Gidder noen å forbarme seg over enda en nyskjerrig stakkar? Jeg må vente til bøkene kommer på norsk, samler på dem på norsk så ungene skal få glede av de tidligst mulig og er jo bare sååååå nyskjerrig :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 1. juli 2003 #44 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg vet, jeg vet. Takk Starya. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 2. juli 2003 #45 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg hvem hvem som dør, når vedkommende dør og hvordan, fordi jeg faktisk har lest boka selv. Har holdt meg langt unna denne tråden til jeg nå er ferdig med boka. Og Miss Umbridge er jo bare FÆL. Hatobjekt nummer en! Snape er i hverfall litt ondskapsfull med stil, men jeg lurer på om noen skuespiller noen gang vil "tørre" å spille Miss Umbridge. Det kommer selvfølgelig an på om det faktisk blir en film av nummer 5. Hører at Daniel Radcliffe begynner å bli litt lei, og etter eget sigende faktisk sliter litt med å skille mellom seg og Harry... Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 2. juli 2003 #46 Del Skrevet 2. juli 2003 For ikke å snakke om at Daniel vokser for fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 2. juli 2003 #47 Del Skrevet 2. juli 2003 Og Harry Potter er vel ikke det samme med en annen i rollen? Det synes ikke jeg i hvert fall. Men nå har jeg i hvert fall vært og kjøpt boka på engelsk, klarte ikke å vente lenger jeg Så blir vel ikke jeg så mye å se på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå