Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. juni 2003 #21 Del Skrevet 25. juni 2003 Meg også- rekker ikke å begynne på boken før i midten av Juli. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 25. juni 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 25. juni 2003 Da er PM'er sendt til dere alle sammen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. juni 2003 #23 Del Skrevet 25. juni 2003 Selv om jeg ikke vil vite noe om hva som skjer, er jeg innom denne tråden stadig vekk :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 25. juni 2003 #24 Del Skrevet 25. juni 2003 Send en PM til meg også da, vær-såsnill... (og kikker på dere med blanke bedende hunde-øyne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #25 Del Skrevet 25. juni 2003 Æddabædda Chiquita!!! Jeg vet!!! Send meg en PM om du virkelig vil vite det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 25. juni 2003 #26 Del Skrevet 25. juni 2003 me me me too Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 26. juni 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 26. juni 2003 Da er PM'er sendt! Selv om jeg ikke vil vite noe om hva som skjer' date=' er jeg innom denne tråden stadig vekk :oops:[/quote'] Kjenner til den nysgjerrigheten der jeg også! Men pass deg, kanskje noen plutselig skriver hvem det er i denne tråden. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 26. juni 2003 #28 Del Skrevet 26. juni 2003 Klarer ikke å vente til jeg har lest boka, det kan en stund, så kan noen sende meg en PM slik at jeg får vite hvem som dør??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinki Skrevet 26. juni 2003 #29 Del Skrevet 26. juni 2003 PM til meg også, mottas med takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 26. juni 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 26. juni 2003 PM'er er sendt! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilje Skrevet 27. juni 2003 #31 Del Skrevet 27. juni 2003 Meg også, vær så snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #32 Del Skrevet 27. juni 2003 Sendt! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 27. juni 2003 #33 Del Skrevet 27. juni 2003 Nå ble jeg nysgjerrig, kan jeg få vite det også?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #34 Del Skrevet 27. juni 2003 Det omtales også i en tråd under Ringenes herre-debatten i Dagbladet, nesten nederst på sida. Det står det hvem som dør. Jeg har ikke lest boka og vet ikke om det er riktig. http://debatt.dagbladet.no/debatt/discussi...d_id=2000299143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #35 Del Skrevet 27. juni 2003 Når det gjelder linken som er lagt ut her, vil jeg ikke si noe om det som står der er sant eller ikke. (Nå var jeg snill, hva?) De som er så nysgjerrig at de vil vite det, kan sende meg en PM. Dermed blir fortsatt hvem som er død en forholdvis godt bevart hemmelighet i denne tråden... Har sendt deg en PM Mrs.B. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jusy me Skrevet 27. juni 2003 #36 Del Skrevet 27. juni 2003 jeg vil også vite.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 27. juni 2003 #37 Del Skrevet 27. juni 2003 *puh* Jeg har ikke turt å åpne denne tråden i frykt for at dødsfallet ville bli avslørt. Er nå over halvveis, og har en mistanke, får se hvordan det går... De som leser boka: hva synes dere? Jeg er så forbanna.. På Mrs Umbridge! :evil: Det er en frustrerende bok egentlig. Hele tiden tenker jeg "Så urettferdig!" Ja ja, den engasjerer ihvertfall (meg)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 28. juni 2003 #38 Del Skrevet 28. juni 2003 Mrs Umbridge er bare skikkelig ufyselig!!!!!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. juni 2003 #39 Del Skrevet 29. juni 2003 Nå er jeg også ferdig og vet hva som skjer med hvem. Dere som ikke har lest den - hvorfor i all verden vil dere vite det? Jeg ville ikke engang tro på hva som skjedde med noe som helst jeg. Det tar jo noe av gleden ved å lese boken. Som forøvrig anbefales. Det anbefales også å lese nr 4 igjen først - det er masse henvisninger i nr 5. til hav som skjedde der, som jeg hadde glemt. Og jeg angrer på at jeg ikke brushet opp hukommelsen litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 30. juni 2003 Forfatter #40 Del Skrevet 30. juni 2003 Dere som ikke har lest den - hvorfor i all verden vil dere vite det?Jeg ville ikke engang tro på hva som skjedde med noe som helst jeg. Er bare så altfor, altfor nysgjerrig jeg også er det så lenge til jeg får lest boka... Har lest de første bøkene på norsk og skal vente med å lese denne til den kommer på norsk også... Men den nysgjerrigheten er det værste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå