Gjest Marlo Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 I mangel av andre steder å legge den over natten, så la jeg en kongekrabbe i kjöleskapet! Dumme meg, nå stinker det i hele kjölskapet. Har tatt ut allt, rengjort hele og kastet det som lukten har satt seg i. Men det kan virke som at lukten kommer fra det lille hullet (husker ikke hva det heter) som sitter på bakre vegg inni kjölskapet. Noen som vet hvordan jeg kan rengjöre det? Har prövd å stikke q-tips nedi der for å rense opp litt uten at det hjelper noe särlig. Eller evnt noen som har noen andre tips?
Gjest Marlo Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Ingen som vet? Blir gal av lukta og mister all matlyst her
Gjest Gitte Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Sett en bolle med eddik inn der. Fjerner ihvertfall lukta midlertidig..
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Ring butikken eller leverandøren og spør. Det er ikke farlig å legge en kongekrabbe i kjøleskapet, men da må du pakke den godt inn først.
Concertina Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Det hullet er der for at kondensen skal renne ut og ned på motoren på yttersiden og deretter fordampe. Dersom noe mer enn bare vann har rent ut så bør du trekke fram skapet og vaske av motoren rett og slett.
Gjest Marlo Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Takk for tips og råd. Har satt eddik i skapet og det hjalp litt på lukta heldigvis (holdt på å bli gal her) Så i morgen regner jeg med at jeg kan lage nyttårsmiddag uten å brekke meg hver gang jeg må åpne döra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå