Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Hei, jeg lurer på om noen vet hvor mye det koster for en økt trening på elixia? Jeg er på ferie og vil ta meg en tur, men er student og har ikke så mye penger:( Noen som vet ca hva det koster? Fant ingenting på hjemmesiden deres. Takker for svar:)
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Jeg tipper det er rimelig dyrt. De fleste senter satser på kunder som trener der fast, og setter derfor høy pris på enkeltøkter. Mener sats tar rundt 150, men er ikke helt sikker. Ring dem du!
Gjest Ts Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Jeg tipper det er rimelig dyrt. De fleste senter satser på kunder som trener der fast, og setter derfor høy pris på enkeltøkter. Mener sats tar rundt 150, men er ikke helt sikker. Ring dem du! Jeg gjorde det til slutt, kostet visst 215 kr. Det er helt ekstremt dyrt, så da blir det heller utetrening
Gjest Løve66 Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Kanskje du kan benytte deg av gratis prøvetime? Ellers er det som det står over her veldig dyrt med enkelttimer. På Spenst mener jeg det var 180,- for en enkelttime - helt uhørt spør du meg, så det er helt tydelig at slike kunder er de ikke interessert i.
Gjest Løve66 Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Vi hadde visst svart på likt vi ;-)
ilcrappo Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Hei, jeg lurer på om noen vet hvor mye det koster for en økt trening på elixia? Jeg er på ferie og vil ta meg en tur, men er student og har ikke så mye penger:( Noen som vet ca hva det koster? Fant ingenting på hjemmesiden deres. Takker for svar:) Mener at prisen har vært 590 per måned. Tror den går opp ved nyttår.
Annikken Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Jeg tok en enkelttime på SATS i sommer, det kosta 200.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 Oh! det var dyrt synest jeg. Jeg trener vanligvis på Sats, men nå i jula er jeg på det lokale treningsseteret som er tilknyttet kjeden Sprek&Blid. Der er prisen 120, og det er helt greitt. Ikke så dumt at jeg kunne benytte meg av PR "julegave" som de hadde heller, der de tilbydde drop in kunder en uke gratis trening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå