Gå til innhold

Jentemobil

Anbefalte innlegg

Gjest *Girlpower*
Skrevet

Eg trenger ny mobiltelefon.

Eg bruker i grunn telefonen lite, men eg MÅ ha en ;-)

Krava mine til ny mobil er:

* Slide eller fold modell.

* Ok kamera.

* Lett å bruke.

* Og det viktigaste av alt. Telefonen MÅ være JENTETE.!

-->Dvs, eg vil ikkje ha grå eller svart telefon. Den skal være rød, rosa, lilla el.l.

Pr. idag har eg Samsung og har vel igrunn vært fornøyd med det...

Eg har kikka litt på:

Nokia 6600 fold purple

Sony Ericsson W595i

Samsung SGH-U900 SOUL Pink

Erfaringer med desse, eller anbefalinger til andre eg bør sjå på....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en Samsung F480 i pink? Ikke slide eller fold, men toch - men kjempefin!!

• 4 måneder senere...
Skrevet
Hva med en Samsung F480 i pink? Ikke slide eller fold, men toch - men kjempefin!!

Den mobilen har ihvertfall jeg KJEMPE lyst på! :jepp: Har du den selv eller, Camilla? Eller vet du om noen som har erfaring med den?

Skrevet

Moren min har den telefonen og den er ikke helt god. Den henger seg opp ofte, og kameraet og lyden er mildt sagt ELENDIG!

Hva med LG KU990? Det er en touch-telefon, og fåes i både sort og rosa.

Pris uten abbonement ligger på rundt 2000 kr.

Skrevet

Min venninne har den og hun er super førnøyd med sin. Hun har aldri hatt noe problem med den heller.

Skrevet
Moren min har den telefonen og den er ikke helt god. Den henger seg opp ofte, og kameraet og lyden er mildt sagt ELENDIG!

Hva med LG KU990? Det er en touch-telefon, og fåes i både sort og rosa.

Pris uten abbonement ligger på rundt 2000 kr.

Har du noen erfaring med den LG'n eller? Har sjekket den ut i hele kveld, og den er fin altså :) tilogmed blitt tipset av en kompis som jobber på Telekiosken - at LG'n bør være en sterkere kandidat enn Samsungen..

Skrevet
Har du noen erfaring med den LG'n eller? Har sjekket den ut i hele kveld, og den er fin altså :) tilogmed blitt tipset av en kompis som jobber på Telekiosken - at LG'n bør være en sterkere kandidat enn Samsungen..

Jeg har den ikke selv, men har hørt og lest masse positivt om den. Det er så jeg lurer på om jeg skal kjøpe den, og heller selge min C905. I og med at telefonen bare koster 2000 kr, så er det ikke verdens undergang om den ikke faller i smak.

Skrevet

Jeg har LG KU990 og er kjempefornøyd! Har aldri hatt noen problemer med den, det er en super mobil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...