Julestjernen Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har en katt som har tisset inne overalt i et halvt år... Det har vært så fortvilende og jeg har ikke visst min arme råd. Jeg har vært hos dyrlegen med henne, men dyrlegen har ikke funnet noe galt. Jeg kom så langt at jeg bestilte avliving, men helt tilfeldig kom jeg over hjemmesiden til lotusgaarden og kontaktet dyretolkeren Sissel Hufthammer. Hun snakket med katten min og underet skjedde: Lille Rosita har ikke tisset inne en eneste gang etter samtalen!!!! For første gang på et halvt år lukter det ikke kattetiss på tepper, dyner, sofa osv... Lille Rosita ligger her ved siden av meg og jeg er så lykkelig: Huset lukter kun jul og livet til Rosita er reddet:) En stooooor blomsterbukett til dyretolkeren:)
Sofie1 Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har en katt som har tisset inne overalt i et halvt år... Det har vært så fortvilende og jeg har ikke visst min arme råd. Jeg har vært hos dyrlegen med henne, men dyrlegen har ikke funnet noe galt. Jeg kom så langt at jeg bestilte avliving, men helt tilfeldig kom jeg over hjemmesiden til lotusgaarden og kontaktet dyretolkeren Sissel Hufthammer. Hun snakket med katten min og underet skjedde: Lille Rosita har ikke tisset inne en eneste gang etter samtalen!!!! For første gang på et halvt år lukter det ikke kattetiss på tepper, dyner, sofa osv... Lille Rosita ligger her ved siden av meg og jeg er så lykkelig: Huset lukter kun jul og livet til Rosita er reddet:) En stooooor blomsterbukett til dyretolkeren:) Så bra. Hvor mye måtte du betale for dette? Ikke at pris betyr noe når man kan hjelpe sine kjære dyr, men allikevel innteresant og vite. Sliter litt med det samme problemet selv med min pus.
Gjest Gjest_Jean_* Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Så bra. Hvor mye måtte du betale for dette? Ikke at pris betyr noe når man kan hjelpe sine kjære dyr, men allikevel innteresant og vite. Sliter litt med det samme problemet selv med min pus. 500 kroner om jeg ikke husker feil? Kan du ikke fortelle litt mer om hvordan det hele foregår? Er litt nysgjerrig på dette. Avtaler dere tidspunkt for når hun snakkr med dyret lksom, eller tar hun det når som helst og gir tilbakemelding etterpå? Hva slags bilde trenger hun - er det OK å bare maile?
Gjest Tanita Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 KG-ere: Dette er reklame. TS har to hele innlegg her, og i begge to (som er i forskjellige tråder) nevnes dyretolkens navn etc. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=382052 Vennligst bruk litt kritisk sans før dere kaster bort pengene deres. Jeg ville heller ha brukt pengene på kvalitetsfor eller noe annet katten trenger istedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå