Gjest Lilleulv Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Er det noen som har noen tips til meg om en bra frisør og sminkør til bryllupet? Jeg har ikke klart å finne meg en vanlig frisør jeg er fornøyd med en gang... :o
Gullfia Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har ikke kommet så langt som til å prøve, men har fått tips om Nøtte's salong på Kløfta. Der skulle de ha 2700,- for hår, sminke, prøvetime i tillegg til at man kan skifte og gjøre seg helt klar der. Så synes ikke prisen var så altfor ille... Har også fått tips om at de er flinke på Klipp og Klapp (?) i Nittedal. Vil også gjerne høre dersom noen har noen erfaringer med disse eller andre gode tips.
Arwen Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Unnis hårdesign på Ammerud er flinke og ikke veldig langt unna Romerike
Gir Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Har også fått tips om at de er flinke på Klipp og Klapp (?) i Nittedal. Ja, de er flinke, men i sommer hadde de stengt i 4 uker midt i verste bryllupstiden...
Neytiri Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Ja, de er flinke, men i sommer hadde de stengt i 4 uker midt i verste bryllupstiden... Jeg jobber i klipp klapp og ja desverre var det stengt i 3 uker i Juli. Tror nok sjefen angrer litt på det og eg kan love at det ikke blir gjort igjen. Lykke til Innlegget redigert. Tickere må ligge i signaturen. Reglene. Arwen (mod) Endret 4. januar 2009 av Arwen
Apple- Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Jeg syns både Ammerud og Nittedal blir for langt borte når man skal gifte seg i Lillestrøm eller på Strømmen. Hvor skal du gifte deg, Lilleulv? En i barselgruppa mi har nettopp klippt seg og så veldig bra ut. Tenkte jeg skulle spørre om hvor hun går, håper det er i nærheten her. Skal si ifra hvis det er interessant
Gjest Lilleulv Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 Lillestrøm. Jeg lurer litt på Magic jeg nå...
Gjest Lilleulv Skrevet 20. januar 2009 #10 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Endring i planene. Vi skal gifte oss i Nannestad! :-D Så hadde vært flott med noe som var i nærheten der... Jessheim? huff, dette med hår og sminke er jo svineviktig. Nødt til å finne noe som er bra... Ble sminket i en hudpleie-salong en gang og ble ikke fornøyd, så derfor er jeg litt skeptisk nå. Foreløpig har jeg da Klipp Klapp i Nittedal, Magic i Lillestrøm eller Unnis Hårdesign på Ammerud som alternativer. Synes de er litt langt unna, men helt klart verdt å reise litt for å bli fornøyd. Har en forlover som skal ordnes også, samtidig... Endret 20. januar 2009 av Lilleulv
Apple- Skrevet 20. januar 2009 #11 Skrevet 20. januar 2009 Hm, ikke kjent i Nannestad! Og det er vel ikke så stort der, heller... Men noe må det da finnes der, og! Jeg får opp fem treff når jeg søker på "frisør, Nannestad" på Gule Sider. Hva med å gjøre det samme og så høre om folk du kjenner har hørt om noen av dem? Eller ring og spør om de gjør brudefrisyrer og spør etter referanser (evt. bilder?). Alternativt kan du jo ordne deg der du bor, før du drar oppover? Mener å ha lest et eller annet sted på KG at du bor på Nedre Romerike? Da er jo utvalget større
Gjest Lilleulv Skrevet 20. januar 2009 #13 Skrevet 20. januar 2009 fy faen jeg blir helt stressa bare ved tanken jeg. Tenk hvor hysterisk nervøs og utålmodig jeg kommer til å være når jeg skal sitte og bli ordna og vente på å reise til Nannestad den dagen da :O YIKES! Kanskje jeg bare skal ta en av de jeg ramset opp over...
Arwen Skrevet 20. januar 2009 #14 Skrevet 20. januar 2009 Jeg reiste ikke så langt, men jeg hadde gjerne reist langt for å være sikker på å være fornøyd. Hvis du vil se bilder fra hun på Ammerud er det bare å sende en PM
Gjest Pupsi Skrevet 20. januar 2009 #15 Skrevet 20. januar 2009 Lillestrøm. Jeg lurer litt på Magic jeg nå... Veldig flinke på Magic i lillestrøm! Klipper meg fast hos Heidi der. Og går til hudpleie hos Helene. Hun er veldig flink med sminke. Anbefaler det på det sterkeste, Lilleulv
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 21. januar 2009 #17 Skrevet 21. januar 2009 Jeg er kjempefornøyd med Hairport på Lillestrøm. Elisa der er helt topp. Jeg fikk så mange komplimenter på både hår og makeup. Hun anbefales virkelig
Gjest Pupsi Skrevet 22. januar 2009 #18 Skrevet 22. januar 2009 Hvor ligger Magic? Rett ved siden av kinoen i Lillestrøm
Gjest Lilleulv Skrevet 22. januar 2009 #19 Skrevet 22. januar 2009 Jeg bestilte hos Magic i Lillestrøm jeg. Tusen takk for alt engasjement!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå