Gjest Lilleulv Skrevet 29. desember 2008 #1 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg har sett ferdig sesong 5 og må bare se sesong 6 på nettet. Men klarer ikke å finne fulle episoder på youtube? Hvor ser dere one tree hill? (link) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shayla Skrevet 4. januar 2009 #2 Del Skrevet 4. januar 2009 jeg har sett noe på surfthechannel.com og http://tv-dome.net/ jeg liker den siste best, her dukker det ikke opp så mye reklame/pop ups Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 27. januar 2009 #3 Del Skrevet 27. januar 2009 De siste der, er det slik at du no bare kan se 75 minutter, slik du kan på surfthechannel.com? For det irriterer helseløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hkarls1 Skrevet 27. januar 2009 #4 Del Skrevet 27. januar 2009 Den 75-minutters"regelen" gjelder bare hvis du trykker på Megavideo linkene Selvsagt er det de det er best kvalitet på da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 28. januar 2009 #5 Del Skrevet 28. januar 2009 Ja, det vet jeg, men bare lurte på om det gjaldt den siste linken også. tv-dome.net. Har sett en prison breake episode no, og skal se en gossip girl, så finner nok ut av det.. Men der hadde vi ikke mulighet å velge forskjellige linker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå