Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder nå på å starte opp et firma innen selvutvikling (kursvirksomhet innen psykologi) og terapi (blant annet ved bruk av hypnose). Jeg er nå på desperat jakt etter et firmanavn som kan fange disse elementene på en eller annen måte, eller som rett og slett signaliserer vekst og utvikling.

Noen forslag? Hvis det faktisk er et forslag jeg kan bruke så er jeg villig til å belønne det ganske bra... :)

Navnet bør helst ha ledig .no-domene slik at jeg kan ha en sånn adresse :)

Skrevet (endret)
Jeg holder nå på å starte opp et firma innen selvutvikling (kursvirksomhet innen psykologi) og terapi (blant annet ved bruk av hypnose). Jeg er nå på desperat jakt etter et firmanavn som kan fange disse elementene på en eller annen måte, eller som rett og slett signaliserer vekst og utvikling.

Noen forslag? Hvis det faktisk er et forslag jeg kan bruke så er jeg villig til å belønne det ganske bra... :)

http://www.feelgood.net/

www.dinsjel.no

www.dittindre.no

www.dinkraft.no

www.livskvalitet.net

*blåser ut i løse lufta*

Edit:

www.livsglede.no

www.positivtenking.no

www.dinstyrke.no

*blåser enda mer ut i løse lufta*

www.karma.no (da tenker jeg på karma som i utstråling, ikke som i skjebne)

Endret av Pjukset
Skrevet

Den jobben må du vel nesten ta selv ;) Eller belønner du fremmede mennesker som tipser på nettet? ;)

Foreslår du sjekker på f.eks. www.domeneshop.no hvilket domene du kunne tenke deg, og så deretter sjekker www.brreg.no om det finnes selskap som heter noe lignende.

Lykke til!

Skrevet

Takk skal dere ha for svar begge to. Vanskelig å finne på noe som faktisk høres bra ut, men skal prøve å se om det bir noe bra ut av det.

Må registrere firmaet innen i morgen, så haster med å finne navn egentlig, derfor jeg spurte her for å høre om noen kunne komme med litt ekstra innputt.

Takk igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...