Gjest Shayla Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Hei! Jeg sliter med vondt skulder/rygg på jobben. Har vondt på venstre side ved "engle vingen", vil det hjelpe om jeg bruker en fitness ball til å sitte på istedenfor vanlig kontor stol? Andre tips?
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Jeg jobbet sammen med en fyr som brukte en fitnessball innimellom på jobben pga ryggen. Vet ikke konkret hva som var feil med ryggen hans.
Gjest daimyo Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Det kommer helt an på hva som er årsaken til at du har vondt. Å sitte på gymball hjelper meg litt for ryggen, da det er mer ustabilt og jeg må bruke muskulaturen aktivt for å holde meg i posisjon, og det tvinger meg til å sitte rettere. Det er langt ifra nok, men det hjelper. Har det pågått over lang tid, ville jeg prøvd behandling. Ellers er det kanskje viktigere å få tilpasset stolen i forhold til bordet, slik at det passer til kroppen din. Dette kan ergoterapeuter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå