MissStiles Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Hva husker du best fra dette året? Både gode og dårlige opplevelser?
Gjest Raptuza Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Ein merkverdig praksisplass(er på attføring) der folk og ansatte stadig vekk blei sykemelde og slutta. Er for så vidt med på prosjektet enno, men har fått ny NAV-saksbehandlar så det blir nok andre bollar etter nyttår forhåpentligvis....
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Værste året i hele mitt liv, håper jeg ALDRI mer trenger og oppleve jævligere år.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Værste året i hele mitt liv, håper jeg ALDRI mer trenger og oppleve jævligere år. Begynte med brann 1 nyttårsdag, kravebeinsbrudd og et barn som holdt på å bli kvalt i februar og samlivsbrudd i juli.. Så helt enig 2008 var et møkka år, 2009 derimot bør bli bra!
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Begynte med brann 1 nyttårsdag, kravebeinsbrudd og et barn som holdt på å bli kvalt i februar og samlivsbrudd i juli.. Så helt enig 2008 var et møkka år, 2009 derimot bør bli bra! Det hørtes mye ut. Håper veldig 2009 blir et fint år for deg!
MissStiles Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2008 I og for seg synes jeg at 2008 har vært et helt vanlig år. Opptur: vært i utlandet 3 ganger i år (USA, Praha og Italia) Nedtur: Ble singel igjen
Pjukset Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 Værste året i mitt liv på absolutt alle plan. Men på den annen side så har det vært lærerikt, jeg har fått større selvinnsikt og blitt mer reflektert.
Cata Skrevet 31. desember 2008 #8 Skrevet 31. desember 2008 Hm, positiv opplevelse 1: Var på alene-sykkel-ferie sammen med en gjeng damer som jeg ikke kjente fra før. Vi fikk et kjempebra miljø i gruppen den uka ferien varte og et par av dem har jeg sporadisk kontakt med enda. Positiv opplevelse 2: Jeg fikk dilla på seiling og hev meg uti det og begynte å lære kunsten. Ingen spesielle nedturer dette året, heldigvis.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 31. desember 2008 #9 Skrevet 31. desember 2008 Jeg får snu trenden, jeg da, for jeg har hatt et av de beste årene i mitt liv 1. Fast ansettelse fra 2. januar 2. Kjøpt drømmehuset. 3. Giftet oss. 4. Dro på bryllupsreise til Bali. 5. Flyttet inn i drømmehuset. 6. Ble gravid<3 Eneste som har vært skikkelig nedtur er vel at mannen ble permitert rett før jul, men det ser ut til å ordne seg det og gitt
Gjest klara kuk Skrevet 31. desember 2008 #10 Skrevet 31. desember 2008 Værste året i hele mitt liv, håper jeg ALDRI mer trenger og oppleve jævligere år. ENIG. Jeg har aldri grått så mye før som dette året.
aline Skrevet 31. desember 2008 #11 Skrevet 31. desember 2008 2008 har vært ett godt år, rolig og styrkende. Ikke de heeelt store woha'ene, men det har dukket opp ett par ting som har og vil fortsette å bety mye for meg. Begynte på yoga, noe som bragte både gode mennesker inn i livet mitt, og lærer meg å håndtere vanskelige situasjoner på en mye bedre måte. Gleder meg til å sette igang igjen så fort vi er over nyttårshelga. Var litt gammel-aline og dro på en dansehelg med en heeelt annen stilart en den jeg egentlig danset, helt ukjente instruktører, dyktige proffe fra det store utland. Ingen kjentfolk av meg som skulle dit, og alt var helt nytt og annerledes. Men, elsket følelsen, både av å gå på og gjøre ting, helt alene, uten noe "sikkerhetsnett" av mennesker jeg vet jeg kan prate med om jeg føler meg litt alene. Det vekket en guts i meg som jeg hadde i gamle dager, men som jeg mistet ett sted på veien. Skal prøve å bruke den mer i 2009. Og, fant en stilart innen dansen som VIRKELIG fenget meg, jeg fant lidenskapen og følelsen, og er totalt frelst i dette nye. Fra oppstart i 2009, skal jeg kun holde på med den dansestilen, bli enda bedre kjent med menneskene og alt der. Nyter hvert øyeblikk. Jeg fant også troen på meg selv og kunsten min i 2008, virkelig troen. Og skal bruke 2009 til å utvikle meg enda mer, skal skaffe meg ett atelie der jeg kan jobbe mer aktivt med kunsten og forhåpentligvis begynne å selge. Kanskje får jeg til en utstilling, jeg skal ihvertfall bruke alt jeg har lært i 2008, til å jobbe mot det i 2009. 2008 har vært "hvileåret" føles det som, de aller største problemene, ligger i årene før. Styrken jeg har fått av å komme meg igjennom vanskeligehter fra tidlgiere, har fått utvikle seg til både styrke og tro. Fremdeles ligger det noen bumper i veien, og angsten er der tidvis fremdeles, men alt er mye bedre. 2008 var ett år i riktig retning, blir 2009 tilsvarende utviklende og bedre, så skal jeg være veldig fornøyd.
Strix Skrevet 1. januar 2009 #12 Skrevet 1. januar 2009 Jeg syns det stort sett har vært et bra år Ble fridd til og gift Hatt en fantastisk bryllupsfest Besøkt et spennende land Blitt ansatt i en interessant jobb Nedturer har det vel bare vært i forbindelse med prøvingen og dårlige testresultater, plager og beskjeden om prøverør...
Fortunatus Skrevet 1. januar 2009 #13 Skrevet 1. januar 2009 2008 har nok vært en av de beste årene i mitt liv Har gått et helt år med kjæreste, og jeg har aldri hatt kjæreste før, så føler meg så heldig.. Ble forlatt av mine to beste venner så har bodd "alene" (deler med to andre fremmede), så bare det å gå på butikken alene har jeg så og si aldri gjort før. Var veldig trist å ikke alltid ha noen å henge med, men var også deilig å sløve alene. Ble også tante i 2008.. Det er ganske stort
Gjest Tanita Skrevet 1. januar 2009 #14 Skrevet 1. januar 2009 Pia300808 - jeg vil bytte med deg!!! Heldige du... 2008 var et sørgeår for meg. Må 2009 bli bedre og mer levende.
Lissi Skrevet 1. januar 2009 #15 Skrevet 1. januar 2009 Som skrevet i en annen tråd, jævli år. Har vel aldri grått så mye som dette året. MEN, jeg har en samboer som jeg elsker høyere enn livet selv, så jeg velger å være takknemlig, å se på året som lærerikt. Jeg både tror og håper at dette året blir bra!! Håper det blir siste året jeg er barnløs.
Uansett Skrevet 1. januar 2009 #16 Skrevet 1. januar 2009 (endret) Jeg har aldri grått så mye før som dette året. + 1 Håper det nye året blir lettere Endret 1. januar 2009 av Uansett
The Kitten Skrevet 1. januar 2009 #17 Skrevet 1. januar 2009 Opptur: Alle utenlandsreisene, (Paris, Houston, Mallorca og London). Nedtur: Jeg kommer faktisk ikke på noe som var skikkelig illle. Jeg håper 2009 blir et flott år for alle sammen
Gjest Grafica Skrevet 1. januar 2009 #18 Skrevet 1. januar 2009 Opptur: -Jeg har delt nok et år med gutten jeg elsker -Jeg ble filletante til ei nydelig lita jente -Jeg har møtt mange spennende og fine mennesker -Jeg har vært i London, sammen med min kjære -Vi flyttet tilbake til hjembyen min og fikk oss en mye bedre leilighet -Forholdet vårt er sterkere og bedre nå enn noensinne pga alt vi har vært gjennom sammen Nedtur: -Har slitt med tung depresjon hele året som bare ble verre og verre fra høsten av. -Hadde èn time med psykologen, og så ble hun sykmeldt -Får ikke penger fra NAV, og er ikke frisk nok til å jobbe -Mister stadig mer kontakt med pappa, og dermed mine to små brødre på 6 og 2 -Har null sosialt liv lenger Men selve nyttårsaften, og idag, har vært kjempefine dager, og jeg håper og tror at 2009 blir bedre I år gifter vi oss kanskje, og om ikke annet, så skal jeg bli FRISK for denne styggedommen som ødelegger meg innenfra.
BimboBirgitte Skrevet 1. januar 2009 #19 Skrevet 1. januar 2009 Nedtur: Ble singel. Opptur: Ble singel.
cilipili Skrevet 1. januar 2009 #20 Skrevet 1. januar 2009 Masse gode ting har skjedd i år! Oppturer: - Fikk sønn nr.to - Har kjøpt hus - Mannen min har fått en jobb han elsker - Ekteskapet mitt blir bare bedre og bedre Nedturer: - Mistet bestefaren min
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå