Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Adventsstaken (som jeg ikke har :ler: ) og adventsstjerna forsvinner på julaften når lysene tennes på juletreet.

Treet og nisser og stæsj forsvinner nå til helga, dvs. jeg pleier la det være framme en ukes tid uti januar. Pynter ikke før sent lillejulaften så det kan godt få være såpass lenge.

Juledukene forsvinner samtidig, men de røde lysene bruker jeg nok opp. (Og så sier jeg ingenting om at juleduken på stuebordet lå på til påske i fjor... Men den var altså helt nøytralt rød og 100% nissefri...)

Skrevet

Jeg pakket bort alt i går. Eneste jeg bytter ut julaften er lilla stearinlys.

Gjest Klaveret
Skrevet

Jeg begynner og pynte til jul første søndag i advent. Så øker det gradvis til jeg ikke orker mer, og etter nyttår bærer det ut med hele ruklet så snart jeg er klar for det. I år var det i går, altså 7.januar. Såpass må det være :)

Skrevet

Adventstaken og juletreet gikk først.Deretter litt etter litt og har en nisse og noe som får bli til neste jul om jeg ikke blir lei av det.

Har hatt en nisse, hjemmelaget av ei veninne, stående i 3 år nå.

• 7 måneder senere...
Skrevet

Altså, om du ikke har tatt bort julepynten enda, så ville jeg bare latt den være der til neste jul. :)

Skrevet

Fatter ikke hvorfor noen begynner å "mase" om jul i september, og rydder den vekk før jula er over...

Jeg holder på den gamle tradisjonen - jula varer fra 24. desember til 13. januar.

Skrevet

nå er jeg ikke julete som de er på bygda der jeg er fra. Har ikke julestake og juleduker/gardiner osv....

Bare juletre, noen pynteting samt masse blomster...Så det står til februar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...