Rosalie Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jonas Fjeld har gitt ut en singel med noen rappere. Noen som vet tittel? Så den så vidt det var på Svisj på NRK1, sju... Ellers - hva annet av Jonas Fjeld anbefaler folket?
Amanlis Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Hvilken singel med rappere du mener vet jeg ikke, men siden du spør etter sanger av Jonas Fjeld så svarer jeg. En av de nydeligste sangene jeg vet om er "Sigve". Du kan høre den her. Engler i snøen er jo også fin.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Lurer på om den ikke heter "regn i Drammen". Eller noe ganske likt. Ble grepet av den jeg også.
Rosalie Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2009 Fant den! Drammen i regn, heter den. http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...ideoID=19934584 Takk for hjelp og andre tips så langt!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Klarte å få det helt bakvendt jeg Sorry..var sen natt da jeg så den
Gjest Crow Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Noen som vet om denne er å få kjøpt på cd? Eller å få kjøpt et annet sted? På platekompaniet har de bare utgaver fra 90-tallet. Vil gjerne ha utgaven med rapperne (regner med at den er nyere?). Håper noen vet! Vil så gjerne ha den sangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå