Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Hva skal dere på nyttårsaften? Er det familiekos eller fest som gjelder i år? Kanskje begge deler?

2. Hva spiser dere på nyttårsaften?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje greit å svare på den selv også. Det glemte jeg.

1. Jeg skal tilbringe tid med familien min før jeg skal videre på fest med gode venner. Der møter jeg min bedre halvdel også. Slik gjorde vi det i fjor og det var kjempekoselig.

2. Pinnekjøtt. Det er det beste som finnes.

Skrevet
Kanskje greit å svare på den selv også. Det glemte jeg.

1. Jeg skal tilbringe tid med familien min før jeg skal videre på fest med gode venner. Der møter jeg min bedre halvdel også. Slik gjorde vi det i fjor og det var kjempekoselig.

2. Pinnekjøtt. Det er det beste som finnes.

1. Passe onkelbarn

2. Pølser i brød og anseelige mengder julebrus

Skrevet

1) Vi skal ha venner på besøk. Vi blir seks stykker til sammen.

2) Menyen er ikke helt spikret, men den ser ut til å bli:

- Gazpacho

- Marinerte kamskjell

- Orrhøne eller paté

- Rådyrlår

- Ost

- Creme Brulee

Og mengder god vin, så klart.

Skrevet

Vi skal feire sammen med søsteren min og familien hennes, som vi pleier. Vi blir 9stk til middag, 7stk resten av kvelden.

Vi skal ha kalkun.

Skrevet

Vi skal feire sammen med et vennepar og sønnen deres!!

til mat blir det nok pinnekjøtt =)

Skrevet

Rolig feiring med sambo hjemme hos oss. Maten blir kalkun med diverse tilbehør, meget mulig det blir ei suppe som forrett og sjokolademousse til dessert.

Skrevet

I år skal jeg faktisk på hyttetur sammen med kjæresten og et vennepar av oss, hvor vi drar oppover i morgen og blir til 1. eller 2. nyttårsdag. Gleder meg veldig!

Med tanke på at vi er fire 17-åringer på et lite hyttekjøkken blir det ikke noe kalkun på oss i år, men Tandoori Chicken istedet, fordi det er lettvint og noe av det beste vi vet :P

Skrevet

På nyttårsaften er det først middag og kos med familien, så ut på fest med venner :)

Alle spiser pinnekjøtt, unntatt meg, jeg har nøttestek. :fnis:

Skrevet

Vi blir noen venner som skal spise middag sammen og så er det fest etterpå. Tradisjon det. Det blir kalkun med to slags fyll, fløtegratinerte poteter, saus og karamellpudding til dessert.

Skrevet

Jeg reiser hjem til foreldrene mine og spiser middag der.

Etter middag og noen små timer sammen med de reiser jeg på fest med "gjengen". Vi er ca 10-12 stk sm alltid er sammen. :) Får dessverre ikke vært med min kjære siden han feirer hos seg med sine venner (60 mil fra meg). :sukk:

Kalkun er vår nyttårstradisjon. :)

Skrevet

Jeg skal være i Tallinn eller Riga :) - blir vi i Riga går vi ut og spiser (hvis jeg får bestemme blir middagen inntatt på Sue's Asia!) og tar noen drinker etellerannet sted - drar vi til Tallinn blir det fest hos venner (og kanskje middag på Aed først...?)

Skrevet

Jeg og samboer skal feire hjemme for oss selv, og kose oss hele dagen.

Skal lage kalkun da det er det beste jeg vet, hans favoritt er min spesielle potetsalat .. så da får han det som tilbehör, også blir det litt wok og saus da.

Gleder meg til en dag hvor det bare er oss to :)

Skrevet

Nyttårsaften ja, ikke lenge igjen nå. Gleder meg stort. Kvelden tilbringes med slekt, og venner av slekten, slikt er det hver nyttårsaften. I år som i fjor, står en stod, saftig kalkun på menyen. Snadder ... drool.gif

Skrevet

Jeg skal feire med min kjære. Hans datter, vår sønn, svoger, og svigerinne.

Vi skal ha kalkun med mandelpoteter, rosenkål, brokkoli, minigulerøtter og fløtesaus.

Karamellpudding til dessert.

Skrevet

Jeg "feirer" alene. Har ikke spesielt stor omgangskrets, så jeg har ingen å feire med. Har ikke tenkt på menyen ennå, men det blir kanskje en pizza eller noe fra Fjordland med en 6-pack øl som tilbehør.

Skrevet
Jeg "feirer" alene. Har ikke spesielt stor omgangskrets, så jeg har ingen å feire med. Har ikke tenkt på menyen ennå, men det blir kanskje en pizza eller noe fra Fjordland med en 6-pack øl som tilbehør.

Sweet! Hæla i taket mao! :P

Skrevet

Jeg skal feire med familien min .. dvs. sønnene og kjærestene er her og spiser - deretter skal de på fest. Resten av kvelden er det jeg og mannen - og hunden vår.

På menyen står det kalkun med poteter, waldorfsalat, fløtesaus, rosenkål og gulrøtter. Har ikke helt bestemt desserten enda .. men det blir enten iskrem eller karamellpudding.

Skrevet

Jeg skal både ha familietid og på fest med venner:)

På nyttårsaften spiser vi det samme som på juleaften. Pinnekjøtt, julepøse, kålrabistappe, surkål osv. Middag spiser jeg med familie, og kvelden/natta tilbringer jeg med venner :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...