Minya Skrevet 26. februar 2012 #21 Skrevet 26. februar 2012 Jeg har et spørsmål.. Jeg har lenge hatt 70C i BH størrelser, men nå har jeg vokst ut av dem Jeg vet ikke om det er noe som heter 70D, i allfall er det ikke lett å få tak i på vanlige butikker.. Noen som har en aning om hva jeg kan begynne å bruke nå? Ha prøvd litt forskjellig, men jeg har liksom ikke funnet den rette Noen ideer der ute? Jeg bruker 70D og 70DD, er null problem å få tak i der jeg har handlet ihvertfall. Lindex og Triumph er gode butikker om du har litt "rare" størrelser. Bor du i Oslo og har litt ekstra å rutte med, er også den lille undertøysbutikken i Oslo City ved utgangen mot Gunerius, en fin plass å gå. Men kjenn nøye etter hvis de bestemmer seg for at du skal gå ned til 65, jeg måtte slutte å bruke de bh'ene jeg kjøpte med 65D for de ble så stramme at det føltes som jeg hadde på korsett XD 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #22 Skrevet 26. februar 2012 Jeg skjønner heller ikke helt det med at om man går opp og ned i størrelse får man en annen cup. Jeg bruker 75B, hvilke størrelser tilsvarer det? Jeg har egentlig veldig små spisse pupper, så jeg må ha en "tykk skål" i cupen for at jeg skal få en rund fasong på puppene. Derfor er det også veldig vanskelig å finne bh'er som sitter fint. Men jeg bruker som sagt 75B, og 75 på størrelsen passer meg ganske fint, og sitter stramt nok og ikke for løst. Men Bcup er egentlig litt stort for meg, men A blir for lite igjen. Hvilken størrelse burde jeg prøve tilsvarende 75B da?
elizane Skrevet 26. februar 2012 #23 Skrevet 26. februar 2012 Jeg skjønner heller ikke helt det med at om man går opp og ned i størrelse får man en annen cup. Jeg bruker 75B, hvilke størrelser tilsvarer det? Jeg har egentlig veldig små spisse pupper, så jeg må ha en "tykk skål" i cupen for at jeg skal få en rund fasong på puppene. Derfor er det også veldig vanskelig å finne bh'er som sitter fint. Men jeg bruker som sagt 75B, og 75 på størrelsen passer meg ganske fint, og sitter stramt nok og ikke for løst. Men Bcup er egentlig litt stort for meg, men A blir for lite igjen. Hvilken størrelse burde jeg prøve tilsvarende 75B da? Det som tilsvarer 75B er 80A eller 70C. Da er jo koppen lik, men likevel kan det hende at den sitter bedre i en annen str. på deg.
Gjest anonyom Skrevet 16. mai 2012 #24 Skrevet 16. mai 2012 jeg har aldri hatt peiling hva jeg egentlig passer best. kan jeg få en inn med teskjed forklaring her..... det eneste jeg vet er at di passer når di passer, og at jeg har muligens 13cm i forskjell som da vil si jeg har en a cup.. noe jeg aldri bruker.. og når dere sier at den str tilsvarer jo den str blir jeg mildt sangt forvirra! hjelp!
Gjest anonym Skrevet 16. mai 2012 #25 Skrevet 16. mai 2012 du burde gå inn på underverker.no deretter går du bare inn på bh kalkulatoren og finner akkuratt den størelsen som er ment for deg:-)
Ego Skrevet 16. mai 2012 #26 Skrevet 16. mai 2012 du burde gå inn på underverker.no deretter går du bare inn på bh kalkulatoren og finner akkuratt den størelsen som er ment for deg:-) Faktisk ikke så ille kalkulator, men tatt i betraktning hvor forbannet tøyelige mange BHer er synes jeg den på Change sine sider er bedre.
Gjest su Skrevet 28. mai 2012 #27 Skrevet 28. mai 2012 Noen som har peiling på hvor man får tak i bh med små cup og stor rundt? Aldri funnet noe som passer. Veldig små pupper og ganske kraftig får å si det pent.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #28 Skrevet 28. mai 2012 Google BH-kalkulator - mål og legg inn tallene - vips så får du vite BH str din!
Minya Skrevet 29. mai 2012 #29 Skrevet 29. mai 2012 ja må nesten gjøre det... pinlig men..? mine er jo ikke helt fantastisk nydelige men de er vel vant med alt.. føler sånne butikker er for perfekte folk..? peiling på sånne plasser i haugesund eller rundt? Det ligger en flott undertøysbutikk i Haraldsgatå, var der i sommer og gikk forbi. Litt usikker på nøyaktig hvor, men jeg vet den er der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå