Gjest Gjest kvinne Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Er sammens med en mann jeg syns er verdens beste elsker. Vi er den perfekte match sexuelt og vår sex ender ofte opp i felles orgasmer ofte " samtidig " eks under samleier .Vaginale orgasmer kommer alltid med han - ja allt som har med sex å gjøre fungerer helt topp hos oss : ) Men - desverre er SEX det eneste som er virkelig bra i dette forholdet som har vart flere år . Ellers - behandler han meg ofte litt dårlig og kan oppføre seg som den drittsekken ...når det gjelder kommunikasjon , fordeling av ansvar og arbeid , samarbeid om allt annet er vanskelig / umulig .SEXLIVET er det eneste som er utrolig vanvittig bra - og som gjør at vi alltid blir venner igjen etter en krangel ( som skjer alltfor ofte ) Hjelp ! Hva bør man gjøre ? Satse vidre på et slikt forhold ) .Klarer liksom ikke gå heller . Selv om jeg kunne funnet en bedre " match " på alle andre områder .Andre som opplevd lignende ? Er SEX en grunn til å holde ut sammen med hverandre ? Når allt annet funker jævlig dårlig i parforholdet ?
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Er sammens med en mann jeg syns er verdens beste elsker. Vi er den perfekte match sexuelt og vår sex ender ofte opp i felles orgasmer ofte " samtidig " eks under samleier .Vaginale orgasmer kommer alltid med han - ja allt som har med sex å gjøre fungerer helt topp hos oss : ) Men - desverre er SEX det eneste som er virkelig bra i dette forholdet som har vart flere år . Ellers - behandler han meg ofte litt dårlig og kan oppføre seg som den drittsekken ...når det gjelder kommunikasjon , fordeling av ansvar og arbeid , samarbeid om allt annet er vanskelig / umulig .SEXLIVET er det eneste som er utrolig vanvittig bra - og som gjør at vi alltid blir venner igjen etter en krangel ( som skjer alltfor ofte ) Hjelp ! Hva bør man gjøre ? Satse vidre på et slikt forhold ) .Klarer liksom ikke gå heller . Selv om jeg kunne funnet en bedre " match " på alle andre områder .Andre som opplevd lignende ? Er SEX en grunn til å holde ut sammen med hverandre ? Når allt annet funker jævlig dårlig i parforholdet ? Ja, sex er en grunn til å holde ut med hverandre. Det er jo derfor du gjør det, og kan du noe for at du tiltrekkes av bad boys, og lar forføre av løfter om bot og bedring? Hadde det ikke vært en grunn, ville du ikke gjort det. Fortsett å se etter andre menn. Kanskje finner du en som behandler deg litt dårlig, men ikke så dårlig at du ikke holder ut. Akkurat dårlig nok til at du fremdeles tenner på typen, lissom. Og hvor sexen også er jævlig god.
Gjest gjest kvinne Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Ja, sex er en grunn til å holde ut med hverandre. Det er jo derfor du gjør det, og kan du noe for at du tiltrekkes av bad boys, og lar forføre av løfter om bot og bedring? Hadde det ikke vært en grunn, ville du ikke gjort det. Fortsett å se etter andre menn. Kanskje finner du en som behandler deg litt dårlig, men ikke så dårlig at du ikke holder ut. Akkurat dårlig nok til at du fremdeles tenner på typen, lissom. Og hvor sexen også er jævlig god. Hvor går grensen for å behandle for dårlig ? Han er ikke mye støtte å hjelp i hverdagen - da han aldri hjelper til hjemme eller tar ansvar for noe som helst f.eks Jeg får innimellom føler jeg høyt blodtrykk av hans provoserende irriterende oppførsel . F.eks stikke av å kjøre vekk - hvis jeg vil diskutere et problem med han for å finne løsning . Han er såkalt " asosial " og liker ikke prate overhodet .Jeg føler meg derfor veldig ensom i forholdet - da vi ikke snakker nesten sammen .Han vil bare ha " korte beskjeder " ....ingen annen kommunikasjon nærmest .Så mitt sosiale liv må foregå med andre mennesker som liker å prate ....Blir sprø av stillheten hans hjemme ....og humørsvingningene ..Ellers gjør han ingenting galt . Har jeg bare " luxusproblemer " kanskje ? Er voldsomt styr å etablere seg på nytt nå .Er bikket 30 ... så vet ikke om jeg orker...jakte på ny mann nå . Får vell bare sette pris på de gode sidene hans ....: )
Gjest regine ii Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 et forhold hvor sexen er super mens alt annet er dårlig, har en tendens til å vare lenger enn hvor situasjonen er omvendt. Det betyr imidlertid ikke at en MÅ velge å ha det sånn. Du kan enten innse at du lever med en asosisal, egositisk mann, men hvor sexen er god, og slutte å klage over det. Eller du tar en voksen beslutning og tenker gjennom hva slags liv DU vil ha. Tror du sexen er like god om 20 år - når dere har bikka 50? Du mener det er et "ork" å bryte og evt. reetablere seg NÅ - hvordan tror du det blir om en del år?!?! Høres ut som du "pisser i buksa for å holde varmen" og som kjent er ikke det en spesielt verken god eller varig løsning. Selv ville jeg mye heller være i et forhold med dårligere sex hvor det andre er bedre, nettopp fordi jeg skjønner at sex endrere seg med årene. Det er viktigere å kunne gjøre ting sammen, ha det hyggelig sammen, hvis man skal ha et varig forhold. Det er ditt valg - bare vær klar over hva du velger. Nå høres jeg sikkert usympatisk ut, men jeg blir lettere oppgitt og ganske lei over damer som klager og klager og klager på mer eller mindre håpløse menn, men som ikke "klarer" å gjøe noe med det. En kan mistenke en del for å trives så lenge de har noe å klage på, og ikke selv må ta ansvar for seg og sitt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå