Gå til innhold

Sommer ferie- Bulgaria,svartehavet?

Gjest Pus

Anbefalte innlegg

Hei!hoppe.gif

er det noen som har vært på ferie ved Svartehavet og har noen erfaringer å dele med meg? Har tenkt å dra på sommerferie til Bulgaria og vil gjerne ha tips og råd fra dere som har vært der.

Tusen Takk!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vi var der i fjor. Vi var lite fornøyd. Dårlig service og standarden på hotell er vesentlig dårligere enn andre land.

Maten er heller ikke noe å skryte av.

Vi har reist veldig mye og for meg var dette overraskende.

Typisk ungdomssted, selvsagt er det andre aldersgrupper også.

Så for en ungdom er det sikkert helt fint.

Det syns vi de var sammen med også.Sover om dagen og oppe om natten. Kjempeparty og masse billig drikke.

Det er billig der, men som der så får du hva du betaler for.

Det er enormt med kriminalitet og prostutisjon .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel tenke meg litt mere om før jeg finner ut hvor jeg skal på ferie, synd at det er så mye kriminalitet der da. Så fint ut på bilder. Har vært andre steder på nett og lest litt også, veldig blandede komentarer på Bulgaria.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

hei!jeg har også vært i bulgaria nærmere bestemt i sunny beach.fikk ikke inntrykk av at det var mye kriminalitet eller prostitusjon,men det kan godt være at det er det.hadde det kjempefint når jeg var der,men så har jeg heller ikke så mye erfaring med å reise.hotellstandarden er nok lavere enn andre land,men dette kommer jo ann på hva slags forventninger du har også.sunny beach har også europas reneste strand,(premiert etter hva jeg har hørt)den er bare helt nydelig.ellers er det også veldig rent og pent der,ihvertfall på turiststedene.god mat og godt drikke.(jeg var ikke der for å feste)det er også veldig mange barnefamilier der.stedet er heller ikke så veldig stort sånn at du rekker over det meste før du drwar hjem.det synes jeg er ganske greit,for da føler jeg ikke at jeg har gått glipp av noe!bulgarere er også veldig gjestfrie.et sted jeg vil anbefale deg å besøke er nessebar,en fiskerlandsby(tror jeg)som bare ligger noen km fra sunny beach.et utrolig koslig sted.ett minus er at det mye flygebiller(tror jeg at det het) i juli.fikk litt angst!!er ikke farlige,bare ekle.vil du oppleve litt storby,drar du til burgas som ligger noen mil utenfor.i nessebar og burgas for du sett mer enn du finner på typiske turiststeder.mye fattigdom i burgas(storbyen)jeg sitter her å drømmer meg tilbake jeg!sorry,ikke på fattigdommen selvsagt,men alt det andre.forsøk selv så får du se!god reise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei littlemama!

Når var du der, hvor lenge og sånn ca. hvor mye penger brukte du/dere?

Tusen takk for svar. Håper du kan hjelpe meg med disse spørsmålene også. Tusen Takk!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

hei!beklager at det tok så lang tid før du fikk svar.jeg har ikke vært inne på dette forumet siden det siste jeg skrev.det er 3 år siden jeg var der,og da var jeg der i 1 uke.husker ikke helt hvor mye penger jeg brukte.men jeg tror ikke det var mer enn 4.000,-og da levde jeg godt hele uka.håper du får en kjempefin tur!:-D:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Reiser til Sunny beach, bulgaria på lørdag. Skal være der i to uker og gleder meg veldig.

Bestillt et trestjernes hotell. Ser helt greit ut på bilder og slik..!

uansett.. et lite skår i gleden, er dårlig behandling hos apollo!! prisen fordobla seg på restplassen på 2 timer..! HALLO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Eple!

Gi en liten rapport om turen når du har kommet tilbake til Norge. Det vil være fint å få litt mer info. Helt enig med deg når det gjelder Apollo. De er et dritt selskap. Men jeg ønsker deg god tur til sol og varme. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi reiser til Sunny Beach til uken. Jeg lurer på om noen kan fortelle meg hva slags valuta det er best å ta med (dollar, norske kroner, bulgarske ?)? Jeg pleier å ta ut i minibank på stedet når jeg reiser, men har hørt at det ikke er til å stole på i Bulgaria?

Tar også gjerne imot andre tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Minibakene her i sunny beach funker helt fint! har kun visa elektron jeg og selv det funker, noen ganger fusker det, men paa 3 forsok faar man ut penger.

ellers er det MYE bygging her naa, men det blir bedre om noen uker. de er ferdig i juni/juli. Ellers er vaeret her vaert noe vekslende. det er ikke vanlig men slik har det vaert i noen dager naa.

Svartehavet, og stranda er nydelig, og ALT er meget billig her nede. En liten liste

kul truse 12kr

BH 36kr

DVD 75kr

CD 28kr

drikke (ol) 5kr

drinker 15-20kr

mat(3r middag)60kr

Vaert og besoke!

Hilsen Eple

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...