Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære kvinner, jeg trenger gjerne noen svar. Jeg vet det ikke finnes noen fasit og jeg vet at dere ikke kan vite hvordan andre kvinner tenker, selv om det ofte føles slik.

Men føl fri til å si hva dere hadde tenkt / gjort i en tilsvarende situasjon...

I går, eller strengt tatt på lørdag var jeg på "date" eller date, med en jente / kvinne, (20 år), jeg er selv 24.

Egentlig var det litt uklart om det var en date, fordi hun ville gjerne at det skulle være litt mer uformelt, fordi hun følte hun ikke var klar for noe ennå, trodde hun, som hun selv sa det. Greit at hun var ærlig, men hun avviste meg i alle fall ikke, og sa ja til å møtes.

Nå er det slik at hun studerer en annen kant av landet, og er bare hjemme en uke nå i romjula, så jeg føler meg forøvrig ganske beæret over at hun ville ta seg tid til meg, mtp at hun sjelden er hjemme og har ekstremt stor familie og mange venner. Jeg har bare møtt henne en gang før.

Uansett i går når vi møttes gikk vi egentlig bare rundt i byen og spaserte, pratet om livets underfundigheter, jobb, familie og generelt morsomme episoder. Jeg merket at latteren hennes var ektefølt og genuin når jeg fortalte noe som var morsomt. Ikke nødvendigvis ment som en spøk, men så lenge hun lo, så er vel det bra?

Hun spurte faktisk om jeg ville være med ut sammen med noen av hennes venner den kvelden, men ettersom jeg skulle på jobb, kunne jeg selvsagt ikke det.

Så etter at vi hadde spasert mye, gikk vi og fikk noe hurtigmat som vi satt oss ned på en benk og fortærte. Det var ingen stille stunder i løpet av de par / tre timene vi tilbrakte sammen.

Så etter vi var ferdig fulgte jeg henne til hvor hun skulle bli hentet av noen venner, ettersom jeg hadde dårlig tid til jobb kunne jeg ikke vente helt til dem kom, men da jeg sa jeg måtte gå, gav hun meg en klem, altså jeg var på vei til å si hadet og gå, men hun tok iniativ til en klem....

Hva tror dere?

Bør jeg spørre henne ut en gang til før hun reiser tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noe å tape ved å spørre? Det virket jo som dere hadde det hyggelig. I say go for it! =)

Skrevet (endret)
Hun vil ha deg, garantert, som venn...

Hva? :P Dust! Den stryker jeg...

Endret av tiedemannsteddy
Skrevet
Hun vil ha deg, garantert, som venn...

Hva får det til å tro det?

Jeg sier ikke at det ikke kan være tilfellet, men ja.. hvorfor tror du det? Dessuten får han jo aldri vite om det er tilfelle om ikke han spør!

Skrevet
Har du noe å tape ved å spørre? Det virket jo som dere hadde det hyggelig. I say go for it! =)

Har ikke så mye å tape, kan forresten legge til at siden vi møttes i sommer har vi siden vi ble Facebook venner i november skrevet meldinger der hver dag...

Skrevet
Har ikke så mye å tape, kan forresten legge til at siden vi møttes i sommer har vi siden vi ble Facebook venner i november skrevet meldinger der hver dag...

Det tyder vel bra? :) Hvordan er tonen mellom dere da? Er den bare vennskapelig eller er den flørtende?

Skrevet
Det tyder vel bra? :) Hvordan er tonen mellom dere da? Er den bare vennskapelig eller er den flørtende?

Den er vel litt mer flørtende vil jeg si, vanskelig å forklare siden dere ikke kjenner henne, og jeg ikke kjenner henne så veldig godt... Men f.eks på Facebook har meldingene blitt en del flørtende, samt at jeg merker en viss spenning når vi er sammen, tror også hun merker den...

Jeg vil gjerne ta henne med på noe jeg igrunn har planlagt, men er redd for å skremme henne siden hun har sagt hun ikke er så interessert i en formell date, men heller møtes for å se hva som skjer type ting, egentlig er jeg kjempeforvirra og facinert...

Skrevet
Hva får det til å tro det?

Jeg sier ikke at det ikke kan være tilfellet, men ja.. hvorfor tror du det? Dessuten får han jo aldri vite om det er tilfelle om ikke han spør!

Ts har oppført seg såpass usikker at jeg tviler på at jenta vil se på ham som mann nok. Mulig at aldersforskjellen kan gjøre susen. Men jeg tror ikke det. Hun har hatt det hyggelig, men ikke fått følelsen av å sveve.

Skrevet
Ts har oppført seg såpass usikker at jeg tviler på at jenta vil se på ham som mann nok. Mulig at aldersforskjellen kan gjøre susen. Men jeg tror ikke det. Hun har hatt det hyggelig, men ikke fått følelsen av å sveve.

Du skriver litt som om du vet mer om situasjonen enn det som står, er det tilfellet?

Og Tiedemansteddy: Jeg kjenner ikke jenta, men jeg tror neppe en søt romantisk gest vil skremme henne. Da er hun nok ikke så keen på deg uansett,desverre.. Jeg vet i allefall at jeg hadde elsket om en gutt jeg likte tok initiativet til noe.

*sukk* Ja, det hadde vært noe, det.

Skrevet
Du skriver litt som om du vet mer om situasjonen enn det som står, er det tilfellet?

Ja, jeg er mann! :ler:

Been there, done that, so many times... ;)

Skrevet

Og Tiedemansteddy: Jeg kjenner ikke jenta, men jeg tror neppe en søt romantisk gest vil skremme henne. Da er hun nok ikke så keen på deg uansett,desverre.. Jeg vet i allefall at jeg hadde elsket om en gutt jeg likte tok initiativet til noe.

*sukk* Ja, det hadde vært noe, det.

Fikk en stygg følelse av at gjest er den kvinnen jeg prater om :P

Men fra spøk til alvor, tror igrunnen hun er interessert, men føler hun ikke "tillater seg det". Har lest igjennom Facebook meldingene i dag, å ser at hver gang vi de siste to ukene har pratet om å møtes, skriver hun på en måte som gjør at jeg får følelsen av at hun indirekte spør hvorfor jeg vil date henne, som om hun ikke er god nok for meg, osv, osv.

På en måte som hun er redd for at jeg bare leker / tuller med henne, og egentlig ikke vil på date...

Skrevet

Vel, hvis det er dette som er tilfelle, får du bare vise henne at du ER interessert da? ;)

Skrevet
Vel, hvis det er dette som er tilfelle, får du bare vise henne at du ER interessert da? ;)

Ja, forsøker, skal sende henne en mindblowing sms imorgen ;)

Eller i alle fall spør om vi skal møtes igjen, bør jeg skrive noe om hver sjamrewrende jeg finner henner, eller blir kvinner skremt?

Skrevet

Jeg kan som sagt bare snakke for meg selv, men jeg synes i allefall alltid det er hyggelig å få komplimenter! :D

Så lenge de ikke er sleske, slibrige eller stereotypiske sjekketriks. LOL.

Skrevet
Jeg kan som sagt bare snakke for meg selv, men jeg synes i allefall alltid det er hyggelig å få komplimenter! :D

Så lenge de ikke er sleske, slibrige eller stereotypiske sjekketriks. LOL.

Dessuten har jeg vært facinert av henne siden jeg snakket med henne første gang i sommer, så skal virkelig forsøke å få henne med ut en gang til før hun reiser tilbake :)

Skrevet

That's the spirit! :D

Lykke til!!

Skrevet

Det virker som om hun liker deg MEN jeg råder deg til og ikke pushe dette.

Hun virker usikker på hvor hun har deg. Vær alltid tydelig med det du vil, si gjerne søte ting men finn en mellom ting, hvis ikke kan du fort skremme henne vekk.

Skrevet
Ja, forsøker, skal sende henne en mindblowing sms imorgen ;)

Eller i alle fall spør om vi skal møtes igjen, bør jeg skrive noe om hver sjamrewrende jeg finner henner, eller blir kvinner skremt?

Ingen sms er mindblowing. Ikke spør om dere skal treffes igjen. Ikke mer prating.

Du må invitere henne ut på en mindblowing opplevelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...