Gå til innhold

Jakten på den rette....

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan fant dere drømmekjolen??

Gikk dere for internettet først - og lette opp kjolen etterpå...?

Eller valgte dere blant kjolene i salongen..?

Jeg er ganske høy og spinkel - og nesten ingen pupper - og synes det er håpløst å finne kjole til min figur...

Endret av Bee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant i utg.pkt. en Maggie Sottero kjole på nettet som jeg ringte en salong for å høre om de hadde. De skulle sjekke pris siden de ikke hadde den. Men jeg avtalte også en prøvetime med salongen for å få en viss peilig på hva som kledde meg. Det følte jeg var det lureste jeg hadde gjort siden det jeg forestilte meg oppi hodet ikke stemte med virkeligheten. Jeg endte opp med en kjole jeg forelsket meg i både pga snitt, stoffligheten, farge, detaljer osv og den fikk meg til å føle meg virkelig vel. Når jeg prøvde andre kjoler etter denne var det ingen som kunne sammenlikne seg. Jeg ville egentlig komme tilbake å prøve den én gang til, men jeg var heldig å finne den på brukt på nett i den størrelsen jeg trengte. Så da kjøpte jeg den og sparte masse, masse penger. Kunne ikke vært mer fornøyd.

Var innom en salong for å ordne noe bryllupsting for en liten stund siden og der hang det masse fine kjoler jeg kunne tenkt meg å prøvd. Hadde jeg brukt mer tid på å prøve tror jeg kanskje jeg ville fått et lite dilemma med å like flere, så jeg tror for min del at problemet først og fremst hadde dreid seg om å hatt for mange favoritter og ikke det at jeg ikke fant noen.

Skrevet

Hvis du har et veldig klart bilde av kjolen går det jo faktisk ann å få den sydd. Kan hende du kjenner noen som er flinke til å sy eller finn frem til en sydame/mann i nærområdet, ikke alle tar blodpris :)

Ellers er det jo som sagt lurt å stikke innom en salong og se hva som passer din figur. Pass på at de som er i salongen er hjelpsomme og viser deg alternativer som du ellers ikke ville prøvd, - pluteslig så er drømmekjolen der!

Skrevet
Fant dere drømmekjolen?? Hvordan fant dere i så fall denne...?

Gikk dere for internettet først - og lette opp kjolen etterpå...?

Eller valgte dere blant kjolene i salongen..?

Jeg kjøpte min brudekjole for 6 år siden selv om jeg ikke hadde tenkt å gifte meg på lenge. Jeg kjøpte den fordi det var en slik en jeg ville ha og nå er visst den ikke på "mote" lenger. Jeg fant den på davidsbridal.com, dro til USA og prøvde og kjøpte den for da $499. Noe lignende den jeg kjøpte.

Skrevet

Har funnet den jeg vil ha jeg, men ikke prøvd den, og aner ikke om jeg kler sånn type kjole heller.....men finner ingen andre som er like fine....og så er brudesalongen tom for den i min str....har nettopp funnet den på nett, fra butikk, men tør jeg bestille? Får jo sendt den tilbake da....hmm.....og så er jeg redd den blir utsolgt på nett også, siden den er fra i år....what to do??

Skrevet

Salongen har ikke noen andre kjoler med ca lik passform?- så kan du prøve en og kjøpe den andre via nett. Kommer jo litt ann på prisen og da.

Skrevet

Jeg var først inne på nettet og fant noen jeg likte. Så dro jeg og prøvde kjoler i en brudebutikk. Endte opp med en som var helt ulik de jeg hadde funnet på nett;)

Du må nesten bare ut og prøve, for de er helt anderledes på. Og i brudesalongen fikk jeg fantastisk hjelp, og fant den perfekte kjolen for meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...