Gå til innhold

skrivepult til 3 åring?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_laban_*
Skrevet

jeg skal flytte i nytt hus, og min nettopp 3 år gamle datter får dermed nytt rom. Er usikker på om en skrivepult er en grei ting, eeller er hun for lita??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen treåring har vel strengt tatt bruk for en skrivepult, men hvorfor ikke hvis du har plass? Hvis hun liker å tegne eller pusle på rommet er det vel ok å ha en ok pult å sitte ved?

Skrevet

En skrivepult er kanksje litt voldsomt i den alderen, siden de ofte er litt høye. Men hva med et lite bord med en liten stol eller to til? IKEA b.l.a. har slike. Koselige for barn å sitte å tegne ved, eller gjøre andre hobby-ting.

Skrevet

Tror jeg hadde satset på en sånn sittegruppe fra Ikea istedenfor. Skrivepult er kjempefint, men jeg regner med at barnet kommer til å tegne på den, så da må du kjøpe ny eller male den senere. Dessuten må du ha tripptrapp-stol eller lignende i tillegg. Og det holder vel med en sånn stol på kjøkkenet.

Skrevet

Vi har hatt skrivepult på rommet til 4 åringen ett års tid og han har brukt den flittig. Sitter ofte der og tegner og pusler puslespill. Kjekt synes vi. Han har og et sånt lite bord med to stoler fra IKEA, men det bruker han nesten aldri.

Skrevet

Jeg hadde skrivepult da jeg var i skolealder, og ikke da engang brukte jeg den. Synes ikke noe om å sitte alene på rommet mitt, det var mye koseligere å sitte i stuen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...