Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurte på hva dere gjør for å holde spenningen oppe i forholdet?

Føler selv at etter 3 år sammen begynner kjæresten min å ta meg litt for gitt.

Han vil helst sitte å spele pc, mens jeg vil kose heletiden.

Er fult klar over at man ikke trenger å kose hele tiden, men jeg savner at han skal ville kose hele tiden.

Jeg føler at de gangene han vil kose er rett før og rett etter sex.

Hvor ofte koser dere? Dvs, holde rundt hverandre, sitter å prater sammen, flørter, kliner osv..

Jeg savner den bekreftelsen at han forsatt er betatt.

Og ja, jeg har pratet med han om det, men han bare nekter for at han bare vil spille og ikke kose. Men han kom med en slik kommentar til meg idag:

" Kose igjen? Vi har jo koset i hele dag, og det ender som regel med at vi sovner"....

:tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det vel omvendt. Jeg sitter med dataen/et blad/bok, mens han vil kose HELE tiden. Og det går meg på nervene. Jo, jeg liker å kose jeg også, men det kan bli for mye av det gode. Får klaus på en måte... Når du er så ivrig, er det lett å ta deg for gitt....for du viser ingen tegn til at han må arbeide med forholdet for å holde på interessen.....

Gjest singel lesbe
Skrevet

jo mer dere vil kose, desto mer har den andre behov for avstand

gjør deg attraktiv ved å leve ditt eget liv litt mer, vis at du er uavhengig, at du finner på ting uten han, pynt deg litt ekstra og vær hyggelig med han, men ikke still deg til rådighet hver gang han kommer og vil kose ;-)

Skrevet

Takk for svar...

Andre? Hva gjør dere for å holde spenningen oppe med kjæresten deres?

Hva gjør du som får han nærmest desperat til å sitte med deg å kose :)?

Skrevet (endret)
Takk for svar...

Andre? Hva gjør dere for å holde spenningen oppe med kjæresten deres?

Hva gjør du som får han nærmest desperat til å sitte med deg å kose :)?

Holde litt tilbake er jo alltid en god ide...

Synes også det er litt dumt at vi på en måte må spille et spill med dem.

Viser vi at vi er for mye intressert, blir de lei... Men hvis vi holder tilbake, blir vi spennende for dem...

Endret av Betty89
Skrevet
Synes også det er litt dumt at vi på en måte må spille et spill med dem. Viser vi at vi er for mye intressert, blir de lei... Men hvis vi holder tilbake, blir vi spennende for dem...
Hold an der et øyeblikk! Dette går begge veier. Det er ikke bare kvinner som er kosesyke og blir nektet tilgang på råvarene!
Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt gal hvis samboeren min ville kose med meg hele tiden. Det vil han heldigvis ikke og vi har det ordentlig fint sammen allikevel. Jeg har bodd sammen med min kjære i tre år og jeg elsker ham, men jeg trenger å være litt for meg selv innimellom og hadde følt meg nesten slukt om vi måtte kose alltid.

Å ikke ønske å kose hele tiden etter tre år er ikke det samme som å ta partneren for gitt, men man kan ikke opprettholde samme kosenivå som når man er nyforelsket gjennom et langt liv eller et langt forhold. Slike ting går litt i bølgedaler. I tillegg så vil jeg si at dersom du virkelig vil kose HELE tiden, så forsterker du sikkert hans ulyst til å kose, fordi han allerede synes du gjør det for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...