Gå til innhold

Hente møbler - leiebil m sjåfør eller taxi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett meg ut et spisebord med stoler på finn jeg gjerne skulle hatt. Problemet er bare at jeg ikke har bil. Noen som vet om det går an å leie bil med sjåfør for slike korte ærend, eller går det an å leie en taxi eller noe? Eller er ikke det særlig populært blant taxiene å bli brukt som varebil?

Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs kanskje litt hvor du bor, men da jeg sjekket med taxi om det var mulig å få fraktet meg selv og noen møbler hjem fra IKEA (Oslo) var det ikke noe problem. Nå ble det aldri aktuelt, så jeg vet ikke hva slags bil de ville brukt, men det er sikkert bare å spørre.

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet
Spørs kanskje litt hvor du bor, men da jeg sjekket med taxi om det var mulig å få fraktet meg selv og noen møbler hjem fra IKEA (Oslo) var det ikke noe problem. Nå ble det aldri aktuelt, så jeg vet ikke hva slags bil de ville brukt, men det er sikkert bare å spørre.

Dette har jeg gjort flere ganger, men da er jo møblene flatpakket. Litt anderledes med full spisestue, montert med 12 stoler og 3 ileggsplater fra Finn, lissom.

Taxiselskapet spør alltid om størrelsen sånn at de kan tilpasse bilstørrelsen.

Skrevet

Jeg har hatt varetaxi et par ganger. Det var veldig dyrt, 2-3 ganger vanlig drosjepris. Men mulig jeg ble lurt siste gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...