Gjest Gjest_miss_* Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Hei, er det flere som her er faringer med, eller råd til meg, jeg føler ikke at jeg og mor + søsken er på nett, jeg føler ikke at de forstår meg og at vi deler grunnlegende verdier. Dette gjør at jeg føler meg så alene i verden, de som skulle utgjøre en trygg base er mer opphav til usikkerhet og dårlig selvfølelse da jeg ofte føler meg mindreverdig med dem...det gjør virkelig vondt...skulle ønske jeg hadde en kjærlig og god familie som jeg kunne dele noe med. det er liksom store, kalle murvegger som skiller oss selv om vi tilsynelatende snakker normalt med hverandre, men der stopper det. hadde jeg bare hat en venn som forstod og som jeg kunne dele verden med, så hadde det nok ikke gjort så vondt inni meg Er ikke meningen å syte, men må bare dele noe, prøv å tenk deg selv hvordan det hadde vært å sitte inne med alt av godt og vondt uten en sjel å lufte ting for, det er som å fylle kroppen med masse vondt og så stenge for ventilen...det blir trykk, kaos og en uutholdelig situasjon oppstår som du ikke vet å komme deg vekk fra... Takk for alle responser:)
Gjest pasta Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Det høres ikke ut som om du har det godt i familien din. Desverre er det ofte slik. Jeg tror at mange, mange flere enn du aner føler det likt som deg, men slik vi lever skal man være så vellykket og da betyr fasade mye, og ikke kvalitet som det høres ut som om du savner. Jeg vet ikke hvordan man kan løse slikt. I noen tilfeller er det mulig å ta det opp som et tema, men i andre familier er det umulig og kommer ikke noe godt ut av. Kanskje må man bare akseptere at folk er som de er. Det sies at man kan velge sine venner men ikke sin familie ... desverre. Håper du finner en løsning.
Gjest singel lesbe Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 tror du at du kan du ta det opp med dem, på en rolig og respektfull måte som ikke skaper mer avstand, men kanskje mer forståelse og rom for å noe som er felles og trygt for dere, i fellesskap?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå