Gå til innhold

Mitt utdrikkingslag!

Engeline

Anbefalte innlegg

I går, 3 uker før bryllupet skjedde det altså. Forloveren min ringer på døra kl. 14 og tar bilde av meg når jeg åpner. Kommer inn, gir meg en våtdrakt som jeg må ta på meg og en liste over ting å ta med. Får ikke vite noe som helst, får bare beskjed om at jeg må være ferdig til kl. 15. Kl. 15 kommer transporten; en svær BRANNBIL :briller: ! Jeg blir kjørt til havna som ligger midt i byen. Føler meg ganske dum der jeg går ut i våtdrakt, men jeg regner med at folk skjønner at det er utdrikkingslag. På havna venter resten av venninnegjengen. Snart kommer det 4-5 båter (racerbåter) og vi blir kjørt til en annen plass med brygge. De har med seg en stor gummi-ring med bunn og håndtak. Denne knyter de fast til en av båtene med tau mellom. Så får jeg beskjed om å sette meg nedi og holde meg godt fast. Så bærer det ut på sjøen i full fart. Har vel aldri vært såå redd for å falle av og dette i sjøen som da! Var livredd, men det var jo gøy også da.

Deretter drar vi hjem til forloveren min og spiser reker og drikker hvitvin. Kjempegodt! Etterhvert får jeg vite hvilket antrekk de har funnet til meg; en kort-kort sykepleieruniform (kjole), rosa parykk og sånn sykepleierting til å ha på hodet. Blir sterkt sminket :sminkedokke: . Deretter får jeg beskjed om at jeg må tjene noen kroner til å legg i drinkene mine til senere på kvelden. De kjører meg til til nabolaget der jeg vokste opp for å ringe på til folk og spørre om jeg kan få støvsuge hos dem for 20 kroner (hadde med meg egen støvsuger) :oops: . Litt flaut, men, men. Tjente en hundrelapp iallefall.

Deretter drar vi hjem til en annen venninne og har vorspiel der. Får små morsomme gaver, og vi spiser gryterett. Koser oss skikkelig! Når klokka nærmer seg midnatt drar vi på en karaokebar der vi alle synger litt. Kjempeartig! Får masse blikk og kommentarer på antrekket.

Etterhvert drar vi på en annen bar og kjøper drinker, og så drar vi på diskotek. Her må jeg også tjene litt penger. 50,- kroner for litt nakke-massasje. Drar inn 450,- kroner på dette, så det er jeg fornøyd med :D ! Danser og har det gøy...

Jeg blir kjørt hjem kl 04 på natta etter en knallbra dag! Må si venninnene mine kjenner meg godt. For meg var dette helt perfekt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes morsomt ut!!!! :ler: Tror ikke mine venniner hadde fått på meg hverken sykepleier uniform eller rosa parykk.... Men jeg synes det er morro hver gang jeg ser noen som har blitt "dressa" skikkelig opp

He, he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som du hadde et herlig utdrikningslag, men som Tyren skrev... De hadde heller ikke fått på meg sykepleieruniform og rosa parykk... :ler:

Men jeg skal jo ikke si det for sikkert... jeg skal bli drikket ut til helgen og gruer meg som bare det... Det er to av mine beste venninner som planlegger dette og hun ene er galere enn hun andre... Så det kan jo bli gøy og se hva de ha planlagt... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby
Hørtes morsomt ut!!!! :ler: Tror ikke mine venniner hadde fått på meg hverken sykepleier uniform eller rosa parykk.... Men jeg synes det er morro hver gang jeg ser noen som har blitt "dressa" skikkelig opp

He, he

Som om jeg skulle sagt det selv ;) Men så lenge du var fornøyd Brudejenta så er jo dette et flott minne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...