Gjest *L i n n* Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Er sammen med en gutt på 19 år, er selv 16:) For stor aldersforskjell eller helt greit? Hvordan ville dere reagert vis dere var foreldrene? Gjerne skriv alder og kjønnet deres også Skriv alle slags meninger! Takker for svar.
Gjest Gjest_lykkeliten_* Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Hehe, det er ingen aldersforskjell å snakke om;) Jeg var selv sammen med en på 20 da jeg var 16, var null problem. Og når jeg var 17 ble jeg sammen med en på 32. Det var litt værre, og det ble det reaksjoner på. Men er lykkelig sammen med han enda.
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 TS: Det er INGEN aldersforskjell. Gutter er ofte litt barnsligere enn jenter også, så det høres ut som en flott kombinasjon... Lykke til med kjærligheten
Gjest jaockdu Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Jeg ble nettopp 17 og kjæresten min nettopp 19, jeg syns det er helt greit med 2-3 års aldersforskjell. Det kommer litt ann på hvordan foreldrene dine er, men mine syns det var helt greit. Men foreldre er jo alltid litt skeptiske på kjærestene til barna sine Gratulere forresten
Teriyaki Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 (endret) Jeg er 18 (jente), kjæresten min er 23 (gutt). Var 16 og 21 da vi ble sammen. Ingen problem for oss det. Så forskjellen mellom deg og din er jo ikke akkurat så stor. Endret 28. desember 2008 av Teriyaki
Gjest Gjest_hanne_* Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 jeg er jente på 24 og typen er 33 ble sammen når jeg var 17 og han var 26.det går heilt fint, har aldri vært et problem egentlig
Gjest Gjest_kari_* Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 Det kommer kansje litt ann på personene synes nå jeg. 16 og 19 år høres jo perfekt ut. Jeg ble sammen med min kjære da jeg var nettop fylt 18, og han 26 1/2... Tenkte det kansje ikke kom til å gå pga aldersforskjellen, men det har gått så utrolig fint og vi elsker hverandre mer og mer for hver dag som går!!! Vår familie synes det var okå, de hadde da kjent meg og mannen lenge på forhånd. Ellers er det litt "snakk" i venne gjengen... Blir litt vanskelig å ha noen faste venne-venner, om du forstår.. for mine venner er jo på min alder, og hannes venner har allerede fått barn... Men tror det går seg til etter hvert!!! Hilsen en stormforelsket og lykkelig "jente", som nå venter sitt første barn med sin 8 år eldre mann!!!
Kamikatze Skrevet 28. desember 2008 #8 Skrevet 28. desember 2008 (endret) Hvis aldersforskjellen er plagsom, ville ikke aldersforskjellige holdt sammen. Og plager det ikke paret, har ingen andre noe med det å gjøre. Folk er forskjellige. Endret 28. desember 2008 av Kamikatze
Redlady Skrevet 28. desember 2008 #9 Skrevet 28. desember 2008 Vi ble sammen når jeg var 16 og han hadde akkurat fylt 21. En del reaksjoner fra familie. Min mor var ikke så happy i begynnelsen, men nå er hun blitt veldig glad i svigersønnen sin gjennom snart fire års ekteskap. Jeg forstår dillemmaet om hans og hennes venner. Litt vanskelig å kombinere til tider, for selv om vi to passer godt sammen, er ikke det alltid slik med venner og venner. Det gikk ganske lang tid før han ble presentert for mine venner, da jeg syns han var så mye eldre enn oss på en måte. Og jeg for hans venner, da jeg nok var ganske lung. Men det har gått veldig fint.
Soon Skrevet 28. desember 2008 #10 Skrevet 28. desember 2008 Er sammen med en gutt på 19 år, er selv 16:) For stor aldersforskjell eller helt greit? Hvordan ville dere reagert vis dere var foreldrene? Gjerne skriv alder og kjønnet deres også Skriv alle slags meninger! Takker for svar. Syns aldersforskjellen er helt grei!! Det kan gå andre veien også - jeg er 26 og han jeg er sammen med er 23 :gjeiper: Og det funker kjempebra!!!!
Gjest gabriela Skrevet 28. desember 2008 #11 Skrevet 28. desember 2008 Synes ikke denne aldersforskjellen er noe i det hele tatt. Kos deg med kjærligheten!
Prikketekoffert Skrevet 28. desember 2008 #12 Skrevet 28. desember 2008 Jeg tror egentlig ikke alder er noe hinder, det er vel heller hvor man er i livet som teller. Av erfaring vet jeg at det kan være vrient å få ting til å fungere om en er etablert med jobb og den andre er mitt i en overgangsfase, som f.eks overganger fra ungdomsskole til videregående..
Gjest *L i n n* Skrevet 29. desember 2008 #13 Skrevet 29. desember 2008 Hehe, takk for alle de kosligee tilbakemeldingene daa Ja, er vel sant det at gutter er litt barnsligere enn jenter! Haha Hørt den en del ganger.. Er vel det som er forklaringen på at ofte gutter er med litt yngre jenter :gjeiper: Lykke til videre med kjærligheten dere også folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå