Devana Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe en ny concealer nå som jeg har fått litt penger til jul, men er litt usikker på hvilken. Noen anbefalinger? Den skal brukes for å dekke over kviser for det meste og evt under øynene.
Gjest Borghild Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Jeg bruker magic consealer fra HR på kviser og Estee Lauder sin penn under øynene. Husker ikke hva den heter.
Pialill Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 jeg elsker Guerlain sin "precious light smoothing illuminator" pen. Den dekker utrolig godt under og over øynene og funker bra på kviser og=) den er ganske dyr da koster mellom 300-400 kr så er ganske dyr, men det er vel det meste som funker:P tror Yves Sant Laurent er litt billigere, den funker også veldig bra under øynene men har ikke prøvd den på kviser, men det kan du jo spørre de på parfymeriet om=) jeg ville absolutt gått på parfymeri hvis jeg var deg, du får mye bedre hjelp der dessuten er det masse gode produkter der=) men som sagt, jeg anbefaler absolutt Guerlain=)
Hilde Christina Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Finnes maaaaaaaaaaaaaaaaaange tråder om dette. Min favoritt er Glo Minerals undereye concealer, den er faktisk enda bedre enn Magic Concealer fra Helena Rubinstein som jeg brukte i mange år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå