Gjest TS Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Er det noen som vet om det går an å få kjøpt madrasser som er kortere enn 200 cm, evt leverandører man kan bestille på mål fra? Jeg skal pusse opp en gammel kjempefin seng som ikke har standardlengde. Den er 150 cm bred og lengden er nok mellom 180-190 cm. Jeg har planer om å sove i den selv, så madrassen må være av skikkelig kvalitet. På forhånd takk for alle innspill
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Er det noen som vet om det går an å få kjøpt madrasser som er kortere enn 200 cm, evt leverandører man kan bestille på mål fra? Jeg skal pusse opp en gammel kjempefin seng som ikke har standardlengde. Den er 150 cm bred og lengden er nok mellom 180-190 cm. Jeg har planer om å sove i den selv, så madrassen må være av skikkelig kvalitet. På forhånd takk for alle innspill Sjekk hos IKEA. De har madrasser som har uvanlige mål. Eks dobbelseng-madrasser på 150-160cm bredde og ikke 180cm som er "vanlig".
Leo Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Sjekk hos IKEA. De har madrasser som har uvanlige mål. Eks dobbelseng-madrasser på 150-160cm bredde og ikke 180cm som er "vanlig". IKEA har ikke madrasser som er kortere enn 200 cm. Derimot vet jeg at man kan spesialbestille Jensen madrasser i ukurante mål. Det blir litt dyrere og det tar noen uker å få dem levert, men da får du i alle fall gode madrasser.
Kamikatze Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Handlet endel spesialgreier i sin tid hos AS Skumplast i Bergen. De har kun skumplastmadrasser, men av den kvalitet du er villig til å betale for. De formskar etter mål. Antar det finns liknende spesialforretninger de fleste steder. Evt slike som leverer til fritidsbåter og møbelsnekkere.
Gjest TS Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Takk Leo og dere andre Da skal jeg sjekke ut litt mer hos Jensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå