Gjest ~Triine~ Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Hei jeg er en jente... Nettopp fylt 17 og lurer litt på hva jeg skal gjøre. Han jeg holder på med hadde jeg avtale med på nyttårsaften, men tok det som selfølge at vi skulle være sammen med de vi alltid er med kompisene og venniner, ''vennegjengen'' liksom.. Har utrolig lyst å feire med denne gutten men sefølgelig også vennina mi.. Det pleier alltid å være gjengen.. Men han liker ikke forslaget om at alle kan feire sammen for han mener at man feirer ikke nyttårsaften med andre enn ''jenta si''.. Dette handler heller ikke om at jeg har vansklig for å si nei til vennina mi, men har bare utrolig lyst til å være med alle vennene jeg er glad i når vi går inn i et nytt årtusen! Hvordan skal jeg forklare dette for denne gutten da?.. Har sagt det jeg sier her tusen ganger til han, men han sier NEI sånn er det liksom.. Han har tydligvis ikke lyst å feire med andre enn meg, men til vanlig elsker han jo å henge med de folka og vi henger fortsatt sammen med dem, så han har ingenting i mot dem. Skjønner ikke hvorfor han bare vil feire med meg, og ikke resten av folka som han er kjempe god venn med :klø: men mistenker han for at han har noe overaskelser på gang hehehe;D Nei men tror seriøst han skal overaske med noe da.. men åå vil feire med alle sammen.. Dæven, for en vansklig situasjon jeg er i ! Noen råd ? anyone? Klem
Drua Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Synes du skal feire med gjengen hvis det er det du har mest lyst til, og så får det være opp til han hva han gjør, om han blir med eller ikke. Han bestemmer jo ikke over deg.
Gjest Gjest_mammamia_* Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Ja, det kan virke som om at han har en spesiel plan. Eller at han rett og slett har veldig lyst til å feire begynnelsen på det nye året med bare deg Jeg syns du skal bestemme selv hva du har mest lyst til. Om det er å feire med typen din eller vennene dine også får du bare ta det som det kommer. Ikke lag noe big deal ut av det, det er tross alt bare en dag Forslag: Det kan jo bare være dere to på dagen også kan du/dere være med vennene senere på kvelden. Så kansje alle blir fornøyd
Gjest ~triine~ Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Ja, det kan virke som om at han har en spesiel plan. Eller at han rett og slett har veldig lyst til å feire begynnelsen på det nye året med bare deg Jeg syns du skal bestemme selv hva du har mest lyst til. Om det er å feire med typen din eller vennene dine også får du bare ta det som det kommer. Ikke lag noe big deal ut av det, det er tross alt bare en dag Forslag: Det kan jo bare være dere to på dagen også kan du/dere være med vennene senere på kvelden. Så kansje alle blir fornøyd God ide, men så er det jo det at jeg elsker å være med dem alle samtidig, har det bare så bra med dem alle sammen Men kan jo ikke alltid få det slikt jeg vil ha det, så som du sa skal jeg ikke lage noe big deal ut av det. Takk for råd
Gjest ~Triine~ Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Hmm.. så var det kanskje ikke et nytt årtusen da .. :D Haha.. Men selv om! hehe såå vil man jo feire med de man er glad i! Tusen takk for tips,råd og meninger:D I appericate that! :)
Jade Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Hvis han nekter deg å feire nyttårsaften med vennene dine (selv om han er invitert med), så kan du spørre deg selv; hva blir det neste du ikke får lov til...? Feir sammen med vennene dine! Det er det du har lyst til. Han er invitert og kan selv velge om han ønsker å delta eller ikke. Han har ikke noe med å bestemme over hvem du skal feire med. Isåfall har du jo like mye rett å bestemme at dere skal feire med vennegjengen!
Full_Storm Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 (endret) jeg hadde nok villet gjort begge deler jeg da.Med han på dagen og med gjengen på kvelden. Hadde ikke latt han bestemme iallefall HAH! Endret 30. desember 2008 av Full_Storm
angeleyes Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 jeg hadde nok villet gjort bege deler jeg da.Med han på dagen og med gjengen på kvelden. Hadde ikke latt han bestemme iallefall HAH! Jeg også ville gjort begge deler. Kan dere ikke bare være sammen alene på dagen og f. eks spise middag bare dere to på kvelden før dere drar og møter vennene deres?
Ethereal Skrevet 29. desember 2008 #9 Skrevet 29. desember 2008 Syns det er romantisk at han vil feire med bare deg jeg, men jeg skjønner situasjonen. Kan du ikke gjøre begge deler? Være med vennene til 8-9 tia og så bare være med han? Det går vel?
Gjest Gjest_Hilda_* Skrevet 29. desember 2008 #10 Skrevet 29. desember 2008 Kanskje han skal fri til deg????
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #11 Skrevet 29. desember 2008 Å ja. 17 år og bride to be! Fremtiden er så lyst at vi alle må ta på oss solbriller.NOT! Det eneste rådet jeg har til deg er å bli... 18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28....et cetera og så kan du le av hva du krisemaksimerte i forrige århundre!
Full_Storm Skrevet 30. desember 2008 #12 Skrevet 30. desember 2008 Kanskje han skal fri til deg???? La oss ikke håpe det da..Eller i verste fall at hun ikke sier ja..Enda hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå