Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer med disse produktene? Jeg vurderer å kjøpe noe fra nettsiden deres, men er litt skeptisk i og med at de reklamerer med at de har naturlige ingredienser i produktene, men jeg ser allikevel på innholdslisten at de fleste av de inneholder parafinolje og andre ikke bra stoffer....positivt at de opplyser om hva produktene inneholder på nettsiden da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Erfaringer med disse produktene? Jeg vurderer å kjøpe noe fra nettsiden deres, men er litt skeptisk i og med at de reklamerer med at de har naturlige ingredienser i produktene, men jeg ser allikevel på innholdslisten at de fleste av de inneholder parafinolje og andre ikke bra stoffer....positivt at de opplyser om hva produktene inneholder på nettsiden da:)

har kjøpt litt make up fra oriflame. Øyenskygge mascara osv..men desverre ingen god erfaring. Syns det var dårlige greier. Men jeg har ikke prøvd noen kremer.....

Skrevet
har kjøpt litt make up fra oriflame. Øyenskygge mascara osv..men desverre ingen god erfaring. Syns det var dårlige greier. Men jeg har ikke prøvd noen kremer.....

øyenskyggene er vertfall veldig dårlige...

Skrevet

Jeg hadde mye Oriflame før, jeg synst de har mye bra, men ògså noe som er dårlig..., slik er det vel i alle merker. Oriflame har et stort utvalg, òg alt kan ikke være like bra!

Sminken opplevde jeg som ikke bra, mens kremene og rens, skrubb osv. virket deilige òg gode da, men er så lenge side jeg handlet derfra..., er nok 4-5 år siden...! :)

Skrevet

Den blanke sminkefjerneren, tender care og ansiktskrubb er mine favoritter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...