Gå til innhold

Begynne å spille fiolin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var 12 år lærte jeg å spille fiolin og jeg spilte i ca. to år. Nå er jeg 24 år og har fått lyst til å begynne å spille igjen. Musikkhøyskolen tilbyr undervisning til privatpersoner for 850 kroner i halvåret fom høsten.

Er det for sent å begynne å spille igjen, tror dere? Jeg har det fortsatt i fingrene, men jeg lurer bare på om hjernen min fortsatt er "god nok" til å lære å spille igjen... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, klart det ikke er for seint:)

Det går nok fint, og du kommer fort inn i det igjen!

Skrevet

Det er nok i seneste laget dersom du ser for deg at du skal bli virkelig god, men å ha fiolinspilling som hobby er aldri for sent! Det skal temmelig godt gehør til for å spille fiolin, men du har jo spilt før og vet dermed det. ;)

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Lykke til :)

Å bli en god musiker er 10%talent, og 90% øvelse :)

Selv spiller jeg klarinett, musikk er en flott hobby :)

Skrevet
Det er nok i seneste laget dersom du ser for deg at du skal bli virkelig god, men å ha fiolinspilling som hobby er aldri for sent! Det skal temmelig godt gehør til for å spille fiolin, men du har jo spilt før og vet dermed det. ;)

Dersom hun vil ha dette som en hobby syntes jeg den kommentarer din var veldig unødvendig. Du skal vel ikke sette grenser for hvor gode andre kan bli?!

Skrevet
Dersom hun vil ha dette som en hobby syntes jeg den kommentarer din var veldig unødvendig. Du skal vel ikke sette grenser for hvor gode andre kan bli?!

Jeg har da ikke satt noen grenser for noe som helst! :ler:

Det var kun saksopplysninger! Jeg spiller fiolin selv, tror at samtlige som spiller det instrumentet vil kunne stille seg bak opplysningene. Unødvendig kommentar? Dersom trådstarter lar seg stoppe av min "kommentar", tror jeg ikke interessen stakk så veldig dypt! Jeg sa dessuten at å ha fiolin som hobby aldri er for sent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...