Gå til innhold

Få krøllene til å holde seg - TIPS!?

Anbefalte innlegg

Gjest missLady
Skrevet

Jeg bruker å krølle håret mitt med rettetang, men etter et par timer er krøllene helt borte igjen :sjokk: Har noen her noen tips til hvordan jeg skal fikse det! Bruke masse hårspray etter krøllingen??? Har prøvd, men kanskje ikke brukt nok??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg krøller også håret mitt med rettetang :)

ikke alle hår holder like godt på krøller, uansett hvor mye spray du har i.. men noen tips:)

det er lurt å ikke ha helt nyvasket hår. også kan du kjøpe sånn krøll spray som skal holde på krøllene lenger. det finnes også shampoer og av typen som skal holde på plass.

om du allerede ikke har prøvd det, så kan du prøve å spraye krøllene både før og etter krølling.

eeeeller du kan ha med deg en hårspray i veska å spraye håret når du skal pudre nesen =P

nå vet jeg ikke hvilken hårspray du bruker, men kanskje du må kjøpe en annen type hårspray? jeg bruker got2be, og synes den holder kjempegodt i motsetning til loreal's studio line. men alle hår er forkjellige :)

lykke til ^^

Skrevet

glemte å legge til at du kan jo ta deg en tur til frisøren og forhøre deg der om hva du kan gjøre, de har sikkert noen kjempegode produkter de kan tilby deg som holder bedre på krøllene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...