Darkannie Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 (endret) TV signalene våre er borte vekk, og har vært det i to dager nå! Litt dumt i jula kan man trygt si, og Viasat sin kundetelefon er ikke helt grei å skjønne seg på nå i jula. De er i allefall stengt i dag, da det er søndag. Uansett, vi har hatt storm her for noen dager siden, og signalene var ut og inn. Deretter begynte det å snø, og jeg gikk ut å børstet snøen av hodene. Siden da har vi ikke fått inn noe som helst, det står ERROR på boksen, og på skermen står det at vi ikke får signal. Noen som vet hva dette kan bety???? Endret 28. desember 2008 av Darkannie
Red headed girl Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Er vel ingen som veit ka det kan bety. Er ikkje lett å forstå seg på sånt:) Du seier du har børsta snø av parabolhovuda, og det er jo bra. Ellers veit eg ikkje om du har prøvd dei opplagte tinga, som skru av og på, ta ut viasat-kortet og satt det igjen, evt søkt opp igjen kanalane på nytt? Ellers har eg ikkje mange tips å komme med, er dette eg pleier å gjere om det er nåke tull, og det fungerer som regel. Viss ikkje antar eg du må vente til kundetelefonen opna igjen på mandag:)
Darkannie Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2008 (endret) Ja, har trukket ut ledningene sikkert 50 ganger og prøvd å restarte...men kommer bare opp samme ERROR meldingen....holder på å bli sprø snart jeg!!!!!!!!!! Har vært uten signal før, men det har aldri stått ERROR på boksen før, det er det som forvirrer meg....leste også at noen hadde hatt samme problemet før, og at de hadde funnet ut at problemet deres var at TS ID var satt til 0000, og etter en sjekk ser jeg at vår TS ID faktisk er 0000! Så han holdt på å lete etter hvordan han kunne fikse dette, men han slapp å gjøre mer da plutselig alt var ok! Dermed kom jeg ikke nærmere løsningen der heller.... Endret 28. desember 2008 av Darkannie
Red headed girl Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Haha, tyyypisk at ting ordna seg sånn uten vidare:p Jaja, på den positive sida er det fiksa, på den andre sida er det maks irriterande at dåke ikkje veit grunnen!
Darkannie Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2008 Vel, han andre fyren i ett annet forum som hadde samme problemet som oss var den som fikk sitt fiksa sånn helt uten videre, vi har enda ikke TV.....
Red headed girl Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Aaah, misforsto litt der. Jaja, du får lykke til imorra når du skal ringe då
Darkannie Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2008 Joda, ringte jeg, og de er stengt i dag og! Hærregud da!!!!!!!!! Snart 5 dager uten TV!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå