Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke produkter (sjampo, balsam, kur osv.) bruker du? Hvilke produkter bruker du/har du brukt som du ikke liker? Hvilke liker du best?

Beste produkter for litt tørt hår som blir fort fett? Bør jeg satse på rensende sjampo og fuktgivende balsam?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg brukar produkt frå Matrix! Syns desse er rimelege og gode ;)

Skrevet

Jeg liker Redken Extreme og Bed Head produkter! :rødme:

For tiden går det mest i Bed Head! Prøver nå en hårkur med proteiner i derfra som jeg fikk til jul, den er kjempe hærlig! dufter himmelsk og ser ut som om håret mitt liker den! :)

Skrevet
Jeg liker Redken Extreme og Bed Head produkter! :rødme:

For tiden går det mest i Bed Head! Prøver nå en hårkur med proteiner i derfra som jeg fikk til jul, den er kjempe hærlig! dufter himmelsk og ser ut som om håret mitt liker den! :)

Har hørt at Bed Head-produktene lukter herlig! Og det er jo en fin bonus når man vasker håret :) Hvilken sjampo og balsam fra Bead Head bruker du? Er de veldig mye bedre enn dagligvare-produkter?

Skrevet
Eg brukar produkt frå Matrix! Syns desse er rimelege og gode ;)

Får du disse hos frisør eller et annet sted?

Skrevet
Har hørt at Bed Head-produktene lukter herlig! Og det er jo en fin bonus når man vasker håret :) Hvilken sjampo og balsam fra Bead Head bruker du? Er de veldig mye bedre enn dagligvare-produkter?

Jeg bruker de oransje flaskene fra Bed Head nå, de er for slitt hår..., eller tørt, er proppet med vitaminer. Jeg husker ikke hva de heter, orker ikke å reise meg fra sofaen! :ler: Ja, duften har mye å si hos meg iallefall. Så sitter typen alltid å lukter på håret mitt å kommenterer så godt det dufter! Når han dysjer, stjeler han litt sjampo av meg! :ler:

Jeg synst frisørprodukter er mye bedre enn produkter fra dagligvaren, jeg synst håret mitt blir så mye fortere fett om jeg bruker dagligvare produktene...! ògså går jeg så lei av av den billige lukta etter hvert...! :sukk:

Skrevet
Jeg bruker de oransje flaskene fra Bed Head nå, de er for slitt hår..., eller tørt, er proppet med vitaminer. Jeg husker ikke hva de heter, orker ikke å reise meg fra sofaen! :ler: Ja, duften har mye å si hos meg iallefall. Så sitter typen alltid å lukter på håret mitt å kommenterer så godt det dufter! Når han dysjer, stjeler han litt sjampo av meg! :ler:

Jeg synst frisørprodukter er mye bedre enn produkter fra dagligvaren, jeg synst håret mitt blir så mye fortere fett om jeg bruker dagligvare produktene...! ògså går jeg så lei av av den billige lukta etter hvert...! :sukk:

Okey:) Har liksom beslutta at det er det samme hva jeg bruker. Har til nå brukt Wella Lifetex for farget hår og Wella Sp Repair, og diverse dagligvareprodukter. Merker ingen forskjell... Men kanskje jeg burde prøve noe annet fra frisør? Går vel antagelig glipp av noe :fnise: Er bare det at det er så dyrt og det er veldig dumt å ha brukt så mye penger på produkter som "ikke virker"... Jeg har heller ikke lyst å kjøpe på nettet, liker best å se den jeg kjøper av :ler:

Skrevet

Heia.må bare si det er sprøtt hvor forsjellig smak man har for jeg har brukt mye bad head men jeg syntes den orange lukter pyton og er pyton for mitt hår.Jeg bleiker håret og trenger den men jeg syntes den rosa shampoen og den gule balsamen er god.Så hva syntes du om de om du jha prøvd de?Ellers syntes jeg sebastian Laminates Sheer lukter helt nydelig.Ja og S faktor er jo au kjempe men smaken er som baken ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...