Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor høy er du, og kjæresten? Og hva syntes du om det?

Jeg er 164, og dater en som er 170 og jeg syntes det blir litt for lavt. Skulle gjerne hatt en som var 185. For meg er høyde ganske viktig. Men viser han seg å være drømmemannen, så dumper jeg han ikke pga høyden altså ;)

Hva tenker dere om saken?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det virker veldig overfladisk.

Hva er egentlig greia ?

Tror det har litt med modenhet å gjøre. Er du trygg på deg selv kan du luke vekk mye slikt.

Skrevet

Jeg er 165, og samboeren er 185. Jeg elsker høyden hans. Jeg tenker at en potensiell mann ikke bør være under 175, for jeg elsker høye sko, og i mine høyeste stiletter er jeg rundt der. Da er det fint at han fremdeles er endel høyere.

Men høyden er virkelig ikke alt. Jeg hadde en elsker som var såvidt 170, og mer attraksjon og begjær har jeg aldri vert ute for. Han var rett og slett det deiligste jeg kunne tenke meg. Men det var i stor grad fordi vi klikket sånn seksuelt. Så om andre ting stemmer så blir det plutselig ganske uvesentlig. Høyden til min samboer er bare en bonus.. :)

Skrevet
Jeg er 165, og samboeren er 185. Jeg elsker høyden hans. Jeg tenker at en potensiell mann ikke bør være under 175, for jeg elsker høye sko, og i mine høyeste stiletter er jeg rundt der. Da er det fint at han fremdeles er endel høyere.

Men høyden er virkelig ikke alt. Jeg hadde en elsker som var såvidt 170, og mer attraksjon og begjær har jeg aldri vert ute for. Han var rett og slett det deiligste jeg kunne tenke meg. Men det var i stor grad fordi vi klikket sånn seksuelt. Så om andre ting stemmer så blir det plutselig ganske uvesentlig. Høyden til min samboer er bare en bonus.. :)

Jeg er bare 169, ingen jenter som liker lave gutter? Jeg tenner på høye jenter. Vet ikke hvorfor men 175 eller høyere er deilig.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg er ca 163 og samboeren min er 177, og det er ganske passe. Han kunne gjerne vært høyere, men syntes ikke han er lav heller. :)

Skrevet

Skal man følge KG viser det jo at kvinner er ufattelig mer overfladiske enn menn.

Skrevet

Jeg er 160, mannen min 180. Helt kurant det. Jeg har hatt kjærester som har vært fra 170 til 195. Høyden har ikke hatt noen betydning for attraksjonen. ;)

Men jeg skal inrømme at jeg er litt konservativ og gammeldags, som helst ser at mannen i det minste er høyere enn meg. Med mine 160, har ikke det vært noe problem.

Skrevet

Jeg er 159 cm og min tidligere kjæreste er 173 cm. Syns nesten han er i laveste laget da jeg elsker å føle meg bitteliten :)

Skrevet

Hmm...Jeg er 167 og kjæresten min er 175, jeg syns dette er helt passe. Jeg kjenner ei som er 10cm høyere enn ektemannen sin, så det er vel smak og behag. Men jeg syns ikke du skal tenke på at han ikke er så høy som du skulle 'ønsket'. Det er tross alt det på innsiden som teller! :)

Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg syns det er ekstra hyggelig om den potensielle har passert 1.80 med noen centimeter.

Selv er jeg rundt 1.60.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Jeg er 166, og min kjære 174.

Så han er fortsatt høyere enn meg selv om jeg går med høye hæler.

Skal jeg være helt ærlig, synes jeg høye menn er fryktelig kjekke da, rundt 178-184.

Skrevet

Greit om han ikke er så veldig mye lavere enn meg.

Gjest womenwomen
Skrevet
Hvor høy er du, og kjæresten? Og hva syntes du om det?

Jeg er 164, og dater en som er 170 og jeg syntes det blir litt for lavt. Skulle gjerne hatt en som var 185. For meg er høyde ganske viktig. Men viser han seg å være drømmemannen, så dumper jeg han ikke pga høyden altså ;)

Hva tenker dere om saken?

:)

Jeg skjønner deg godt . Jeg syns også menn som er lavere enn meg selv er usexy .

Kunne ikke falle meg inn engang å " pare " meg med en så liten mann ....tenner overhodet ikke på dem .Enn høy kjekk mann derimot ....kan gjøre meg nokså KÅT bare av synet : )

Skrevet

Jeg er 160, og er sammen med en på 178 - helt perfekt høydeforskjell. Har vært sammen med en på 185, og det ble for høyt innimellom. Kyssing stående gjorde vondt i nakken ... hehe... Har også vært sammen med en på 170, uten å ha noe betenkeligheter med det...

Så lenge han ikke er lavere enn meg, så bryr jeg meg ikke... Hadde vel ikke brydd meg om han var 160 heller hvis han var drømmemannen. Høyde er ikke et kriterie som må oppfylles hos meg.

Gjest Gjest_kvinnen_*
Skrevet

Lave menn er umandig, avtennende og usexy. Ikke noe for meg. De får mine 168 cm til å virke som 3 meter, når de står ved min side. Har dansa med noen mini- menn noen ganger, og jeg må si at det føles rart å se ned på en mann jeg danser med. For ikke å snakke om å måtte se ned på en mann i sengen og i alle andre situasjoner. En mann skal i mine øyne være stor og beskyttende, ikke en liten tynn flis som nesten knekker når du tar i ham.

Mulig noen synes dette er overfladisk, men det er nå en gang slik at vi alle tiltrekkes av forskjellige ting ved andre mennesker.

Skrevet

Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for høye menn:) Har ikke bevisst gått etter høye menn, men det har bare blitt sånn. Samboeren min er 193cm, jeg er 170 cm og jeg elsker høyden hans.

Skrevet

Samboer er nesten 20cm høyere enn mine 160. Høyden kunne ikke brydd meg mindre, men selvsagt praktisk at han ikke er en halvmeter høyere enn meg, for da hadde det jo vært litt vanskelig å kysse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...