Gå til innhold

Ipod Nano

Anbefalte innlegg

Gjest nybegynner
Skrevet

Hei

Håper noen kan hjelpe en helt ny Ipod bruker... skal prøve å overføre sangene mine fra pc til Ipod, men i brukerhåndboken står det bare om Itunes??? Det har ikke jeg. Må jeg laste det ned noe sted, eller skal det følge med?

Har forstått at dette programmet skal starte autoamtisk når man kobler i Ipoden??? Det gjør den ikke hos meg... hva gjøre jeg galt??

Håper noen kan hjelpe en stakkars Ipod-idiot....

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

iTunes kan du finne på apple sine sider. Du finner link på høyresiden av denne siden her.

iTunes starter automatisk når du kobler til iPoden hvis du har det. Du har sikkert fått med en cd med iTunes, men like greit å laste ned den nyeste versjonen med en gang.

Skrevet
iTunes kan du finne på apple sine sider. Du finner link på høyresiden av denne siden her.

iTunes starter automatisk når du kobler til iPoden hvis du har det. Du har sikkert fått med en cd med iTunes, men like greit å laste ned den nyeste versjonen med en gang.

Tror det er noen år siden det fulgte med. Du må laste den ned fra Apple sine sider ja :)

Gjest nybegynner
Skrevet
Tror det er noen år siden det fulgte med. Du må laste den ned fra Apple sine sider ja :)

Takk, takk. Da er jeg igang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...