Gjest nybegynner Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Hei Håper noen kan hjelpe en helt ny Ipod bruker... skal prøve å overføre sangene mine fra pc til Ipod, men i brukerhåndboken står det bare om Itunes??? Det har ikke jeg. Må jeg laste det ned noe sted, eller skal det følge med? Har forstått at dette programmet skal starte autoamtisk når man kobler i Ipoden??? Det gjør den ikke hos meg... hva gjøre jeg galt?? Håper noen kan hjelpe en stakkars Ipod-idiot....
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 iTunes kan du finne på apple sine sider. Du finner link på høyresiden av denne siden her. iTunes starter automatisk når du kobler til iPoden hvis du har det. Du har sikkert fått med en cd med iTunes, men like greit å laste ned den nyeste versjonen med en gang.
Gjest Miley Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 iTunes kan du finne på apple sine sider. Du finner link på høyresiden av denne siden her. iTunes starter automatisk når du kobler til iPoden hvis du har det. Du har sikkert fått med en cd med iTunes, men like greit å laste ned den nyeste versjonen med en gang. Tror det er noen år siden det fulgte med. Du må laste den ned fra Apple sine sider ja
Gjest nybegynner Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Tror det er noen år siden det fulgte med. Du må laste den ned fra Apple sine sider ja Takk, takk. Da er jeg igang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå