Gjest syk=( Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Typen eller snart typen, lå i senga med skyhøy feber og influensa. Han ber jo meg om å komme til han nå i jula, spesielt fordi han er så syk. Ikke det at influensa er noe av det mest alvorlige man kan få men så er det jo kjempe irriterende å vite at man blir smitta.. så nå er jeg smitta da!!!! Så det eneste jeg vil vite er om jeg skulle jeg sagt til han at jeg ikke ville møte han eller kysse han fordi jeg vil ikke bli smitta selv eller skal jeg bare tenke at vis han blir syk så skal vi gå gjennom dette sammen? jeg tenkte jo at jeg bare kunne komme til han å sitte ved han osv, men når han prøver å kysse meg og få trøst så er det jo vansklig å si nei pga jeg ikke vil bli syk? Det er kanskje ikke så veldig alvorlig eller viktig det jeg forteller om, men likevel fortell meg om deres eraringer rundt dette, så kanskje jeg vet bedre til neste gang!
Gjest Tulletussa Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Tja, erfaringer? Samboeren min lar meg ikke kysse han på munnen om han har influensa, men han bryr seg ikke så mye andre veien. Det er jo forsåvidt positivt for meg da, så jeg klager ikke... :gjeiper: Men skjønner deg jo om du ikke vil bli smitta, så han burde vel ikke bli skuffa for det. Stryke litt på han og slikt burde jo ikke være så ille. Så lenge det er kjæresten min så tenker jeg ofte at blir jeg syk, ja så blir jeg det, men prøver jo å unngå det til en viss grad allikevel.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2008 #3 Skrevet 28. desember 2008 Tja, erfaringer? Samboeren min lar meg ikke kysse han på munnen om han har influensa, men han bryr seg ikke så mye andre veien. Det er jo forsåvidt positivt for meg da, så jeg klager ikke... :gjeiper: Men skjønner deg jo om du ikke vil bli smitta, så han burde vel ikke bli skuffa for det. Stryke litt på han og slikt burde jo ikke være så ille. Så lenge det er kjæresten min så tenker jeg ofte at blir jeg syk, ja så blir jeg det, men prøver jo å unngå det til en viss grad allikevel. Ja da er du heldig! Jeg fikk nesten litt inntrykk av at han ville gjøre meg syk og da, i og med at han sa vis jeg skal være syk skal du og bli syk! Ikke så veldig koselig, men han tulla sikkert bare.. Selv om han prøvde alt han kunne å kysse meg hele tiden. Hehe. Men han mente det helt sikkert ikke vondt, ville sikkert bare få litt trøst, men hadde vært fint å kunne ha en som du har som faktisk prøver å ikke smitte meg! Men men alle får jo influensa noen ganger i livet, så skal nok ikke tenke mer på det:) Og tror faktisk ikke han hadde brydd seg om han hadde blitt smitta av meg, så skal ikke være så hard mot han! takk for svar
siljel Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Nå smitter jo influensa lenge før du faktisk blir syk, så når han har blitt syk er det igrunn for sent å holde seg unna 1
Gjest frisk Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Jeg hadde nok dratt på besøk, og gitt han den oppmerksomheten han ville ha. Hadde latt meg kysse. Er jo som en her sier, de fleste sykdommer smitter før utbrudd. Men det som og er viktig å få med her... Til dags dato har jeg ikke blitt smittet av syke menn eller barn... Uansett hvor mye fysisk kontakt det er, og hvor smittsomt det er...
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Driver damer og tenker på sånt også!? Javel, skal ta tilbake stygge tanker om menn da. Selv har jeg sluttet å si at jeg er syk til (den til enhver tid) kjæresten - for da kommer mannen ikke! Men i jaktfasen derimot, ja - da vil han komme for å pleie meg liksom - og da er vel 'liksom' svært nær sannheten. Synes det er dårlig gjort av syke å ville kysse - og dessto snillere gjort av den friske. Selv bryr jeg meg ikke om folk er syke - eller rettere - jeg prøver å bry meg OM dem. Er ikke det vitsen med å være to da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå