Gjest M.I.A Skrevet 28. desember 2008 #1 Skrevet 28. desember 2008 Noen some vet om eCademy er noen bra skole? Har tenkt på å søke meg inn på webdesign der, men har lyst å vite litt om det først. Har noen vært student der eller kjenner dere kanskje noen som har vært det?
Gjest Yihaa Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har hørt både positivt og negativt (kjenner noen som studerte der forrige semester). Hvis jeg hadde hatt mulighet ville jeg heller gått en vanlig skole, tror jeg. Men det er jo praktisk med nettstudier hvis man har familieforpliktelser eller lang geografisk avstand til skolen.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Opplegget der er forsåvidt greit. Lærerne kan være veldig varierende.. Det er veldig mye opp til deg hva du gjør ut av det..altså egeninnsats.
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Opplegget der er forsåvidt greit. Lærerne kan være veldig varierende.. Det er veldig mye opp til deg hva du gjør ut av det..altså egeninnsats. Regner med at du allerede har bestemt hva du vil gjøre, men jeg kan fortelle at jeg studerte på ecademy, da regnskapsmedarbeider. Det var utrolig bra. Ukentlige innleveringer og forelesninger med lærer. Skal ikke prate på vegne av andre studier, men mitt studium var helt toppers. Lise
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Noen som studerer her som administrativ koordinator-fremtidens sekretær? Lurer bare om det er lett å få jobb etter at man er uttdanet seg som administrativ koordinator på eCademy?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå